Стратегія та цінності 

           

Корпоративна соціальна відповідальність та сталий розвиток – невід’ємні складові нашого підходу до ведення бізнесу.

 

Наші цінності інтегровані у нашустратегію «Гра на перемогу», яка базується на чотирьох стратегічних принципах:
• соціальна відповідальність;
• відповідніс ть потребам споживачів;
• співпрац я з к лієнтами;
• бе здоганність в управлінні витра тами.

 

 

Ключові цінності нашої стратегії «Гра на перемогу»

• Вірність принципам: ми діємо справедливо і робимо те, що правильно, а не те, що легко.
• Досконалість у всьому: ми прагнемо дивувати швидкістю та своїм ентузіазмом.
• Навчання: ми прислуховуємося до інших та зацікавлені вчитися.
• Турбота про працівників: ми віримо у наших людей, розвиваємо їх та довіряємо їм.
• Ми одна команда: ми віримо у силу командної роботи та внесок кожного у спільну справу.
• Перемога разом із клієнтами: наші клієнти – у центрі всього, що ми робимо.

 

Виконання глобальних цілей:

Внесок до Цілей сталого розвитку ООН: Ціль 10. Скорочення нерівності – Завдання 10.2

Фундаментальним принципом діяльності нашої компанії є забезпечення рівних можливостей для всіх своїх працівників незалежно від походження, соціального та майнового стану, етнічної, расової та національної приналежності, статі, мови, політичних поглядів, релігійних переконань, кольору шкіри, віку,  сексуальної орієнтації, місця проживання та сімейного стану.

Стратегія компанії дозволяє нашим людям працювати  як одна команда і досягати сталого зростання разом з The Coca-Cola Company, поділяючи чотири основні зобов’язання Системи Компаній Кока-Кола, оголошені у 2013-му, які ми прагнемо виконати до 2020 року:      

• Пропонувати низькокалорійні напої на кожному ринку

Для забезпечення споживачів більшим асортиментом нашої продукції для всіх  випадків ми постійно працюємо над розширенням портфоліо продуктів. Поряд з іншими заходами, зменшення калорійності та скорочення вмісту  цукру в напоях є для нас пріоритетним напрямом.

• Надавати прозору інформацію про харчову цінність, розміщуючи цю інформацію на етикетці

Ми розміщуємо інформацію про енергетичну та харчову цінність. Етикетки із зазначенням рекомендованої добової норми (РДН) споживання містять інформацію про калорійність. Технічний текст на етикетці інформує про поживну цінність: вміст білків, жирів, вуглеводів, харчових волокон, натрію. Така інформація дозволяє споживачам свідомо обирати нашу продукцію для задоволення власних харчових потреб.

• Відповідальний маркетинг разом із відсутністю реклами для дітей віком до 12 років будь-де у світі

Ми переконані, що наша діяльність з маркетингу та продажу не повинна спрямовуватися на розміщення реклами, аудиторія якої на 35% складається з дітей віком до 12 років. Це необхідно для уникнення негативного впливу на здоров’я наших споживачів та формування культури свідомого споживання нашої продукції.