Будуємо сильні громади

«Зовсім нещодавно санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації «Смарагдове місто» був закладом, де діти-сироти з усієї Донецької області проходили реабілітацію. Та сувора реальність внесла корективи. Сьогодні наш центр став постійним прихистком від війни і бомбардувань для півтисячі дітей з інтернатів Донеччини. Компанія Кока-Кола однією з перших відгукнулась та надає нам посильну підтримку: питною водою, подарунками, спортивним обладнанням для дітей, екскурсіями та майстер-класами. Ми дійсно щиро вдячні! Знаючи, що компанія для багатьох є прикладом для наслідування, сподіваємось, що про наших дітей дізнаються й інші благодійники.»
Галина Демченко
Директор СОЦСР «Смарагдове місто»
«Ми маємо вражаючий досвід співпраці у гуманітарній сфері з компанією Кока-Кола Беверіджиз Україна. Вже кілька років компанія, відома своєю якісною продукцією та підтримкою соціальних проектів, є стратегічним партнером Товариства Червоного Хреста України. Ми високо цінуємо, що компанія надає допомогу людям постраждалим внаслідок конфлікту в Луганській та Донецькій областях та внутрішньо переміщеним особам. Ми також дякуємо співробітникам компанії, які долучились до програм донорства крові та турботи за літніми людьми разом із волонтерами Товариства Червоного Хреста. Наша співпраця з компанією стверджує істину, що сила гуманності розкривається найкращим чином тоді, коли настає час важких випробувань.»
Іван Усіченко
Президент Товариства Червоного Хреста України

Робоче місце і права людини

Успіх нашого бізнесу напряму залежить від наших працівників. Наша команда в Україні нараховує близько 1600 працівників. Ми прагнемо залучати, розвивати і утримувати таланти, аби наш бізнес був успішним сьогодні і в майбутньому, завдяки:

  • сприянню професійному та особистому розвитку співробітників;
  • захисту їхнього здоров’я та добробуту, створення безпечних умов праці;
  • встановленню відкритих і чесних взаємин;
  • дотриманню прав людини;
  • визнанню та нагородженню за результатами діяльності.

Для компанії чітке дотримання всіх законодавчих вимог є справою честі. Тому відповідність нормам Кодексу законів про працю і виконання усіх державних вимог щодо соціального захисту у відносинах між компанією та її працівниками вважається непорушним правилом нашого бізнесу. Однак Кока-Кола в Україні підтримує своїх працівників не лише в рамках чинного законодавства, а ще й запровадила низку додаткових матеріальних заохочень, які допомагають людям, які одружуються, народжують дітей чи в інших важливих подіях у їхньому житті.

Раз на три роки наша компанія проходить оцінку незалежного аудиторського складу на відповідність вимогам політики робочого місця та прав людини. У 2012 р. ми отримали найвищу «зелену» оцінку в рейтингу та підтвердили повну відповідність вимогам.

Безпека на робочому місці

Турбота про працівників є однією з ключових цінностей компанії, що визначає підхід менеджменту до питань охорони праці.

Стандарт охорони праці, здоров’я, професійної та технічної безпеки OHSAS 18001 – це міжнародно визнана система, яка передбачає виконання вимог щодо нормативно-правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних засобів та методів, що спрямовані на створення безпечних умов праці згідно з нормативно-правовими актами України, світовими стандартами Системи Кока-Кола, а також проведення попереджувальних заходів на підставі ідентифікації ризиків, їх усунення та зниження їх рівня для персоналу підприємства, підрядних організацій та відвідувачів.

Результатом впровадження на підприємстві OHSAS 18001 є постійне покращення умов праці, розробка і впровадження низки попереджувальних заходів, які допомагають уникнути порушень вимог до безпеки праці. «Кока-Кола Беверіджиз Україна» вже дев’ять років працює за цими стандартами, а міжнародна аудиторська компанія щорічно проводить аудит на відповідність OHSAS 18001.

Тиждень охорони праці «Безпека понад усе!»

Щорічно компанія проводить тижні охорони праці, що включають низку заходів, направлених на покращення культури охорони праці та привернення уваги до безпеки на робочому місці.

У 2012-2014 р.р. під час тижнів охорони праці були проведені щоденні вікторини з цінними подарунками, тематичні дні водія, дні медичної допомоги, дні пожежної безпеки.

Протягом тижня охорони праці кожен співробітник заводу, офісу, складів, СТО та служби доставки мав можливість пройти тренінг по наданню першої медичної допомоги за участі працівників Центру спеціалізованої підготовки «Українська служба порятунку», особисто перевірити роботу порошкового вогнегасника, отримати корисні та необхідні знання беручи участь у вікторині, пройти тестування з навиків керування транспортними засобами на автодромі, перевірити знання правил дорожнього руху та перевірити транспортний засіб на відповідність санітарним вимогам (для водіїв вантажних транспортних засобів).

Розвиток персоналу

Для «Кока-Кола» в Україні, як успішної і динамічної компанії, надзвичайно важливо, щоб наші працівники могли повністю розкрити свій потенціал. Компанія інвестує значні кошти в навчання і розвиток. Ми також надаємо можливість співробітникам бути відповідальними за своє кар’єрне зростання. За основу береться система планування кар’єри, яка чітко визначає сім основних сфер, в яких майбутні лідери повинні досягнути результатів: Бізнес та фінанси, Управління, Розвиток персоналу, Лідерство, Взаємовідносини, Ріст та інновації, а також Корпоративна соціальна відповідальність. Для кожної сфери ми визначаємо критерії досягнення.

Академія Талантів

За навчання та розвиток наших працівників відповідає Академія Талантів – корпоративна структура, центром якої є Департамент організаційного розвитку Компанії. Опираючись на підтримку цінностей Компанії та її бачення відносно своїх працівників, Академія Талантів забезпечує процеси навчання, оцінки, індивідуального та професійного розвитку персоналу. Слід зазначити, що програми Академії талантів доступні кожному працівнику Компанії. Система навчання в Академії організована у замкненому циклі, заснованому на поступовому розвитку навичок, необхідних для кожного рівня управління – від найпростіших (як ефективне управління часом, комунікація) до комплексних лідерських (коучинг, розвиток персоналу, стратегічний менеджмент).

Щороку близько 500 співробітників беруть участь у тренінгових програмах з розвитку управлінських та лідерських навиків.

Програми посиленого розвитку для високопотенційних співробітників

В Кока-Кола Беверіджиз Україна побудувана злагоджена система розвитку кадрового резерву талановитих співробітників та побудови наступництва на усіх рівнях управління. Ефективність роботи даної системи забезпечується за допомогою програм посиленого розвитку високопотенційних працівників. Після оцінки потенціалу (більше 30 центрів та форумів розвитку з оцінки потенціалу проводиться щорічно для майже 400 співробітників) кращі із кращих отримують спеціальний фокус з боку Компанії, спрямований на їхній професійний та індивідуальний розвиток та швидку підготовку до наступної ролі у своїй кар’єрі. Компанія інвестує у таланти через надання розширених можливостей у впливі на бізнес процеси (ведення бізнес-проекту), у навчанні (семінари, конференції тощо), у запозиченні досвіду від провідних експертів (наставництво, менторинг та коучинг).

Щороку близько 100 співробітників визнаються високопотенційними та беруть участь у програмах посиленого розвитку. У 2014 р. 22 з них отримали підвищення по посаді.

Програма підготовки майбутніх управлінців

31 серпня 2012 р. стартувала програма підготовки майбутніх управлінців Coca-Cola Management Trainee. Вона направлена на приваблення та розвиток молодих талановитих випускників вишів, які покликані в майбутньому стати керівниками. Набір груп учасників проводиться щорічно. Програма розрахована на 2 роки, у перший з яких учасники квартально стажуються у основних бізнес-функціях – з метою набути розуміння корпоративних процесів в цілому. Другий рік призначений для формування функціональних навиків у цільовому для подальшої побудови кар’єри департаменті.

У 2012 р. було обрано 12 учасників, 7 з них успішно пройшли перший рік стажування. До фіналу програми у 2014 р. дійшли 4 учасники. Вони перейшли на новий рівень управління та стали супервайзерами.

У 2013 р. до нас приєднались 11 учасників нового набору програми. Після оцінки результатів першого року 4 з них перейшли на другий рік стажування.

Програма практики для студентів

У звітному періоді компанія двічі набирала по 5 студентів серед сотень бажаючих на програму практики. Учасники мали можливість зробити перший крок у своїй кар’єрі, познайомитися з бізнесом, культурою та традиціями компанії, отримати досвід роботи відповідно до своєї освіти, вчитися у найкращих функціональних наставників. Практика учасників в компанії тривала 6 місяців на умовах гнучкого графіку (16 годин на тиждень). Студенти стажувались у маркетингу, службі персоналу, технічному департаменті, мікробіологічній лабораторії, відділі якості та у відділі закупівель.

Підтримка експертів всередині Компанії

У кожного співробітника, від спеціаліста до топ-менеджера, який володіє цінними функціональними знаннями та досвідом, є можливість бути визнаним та ділитися своїм досвідом із іншими. Компанія підтримує поширення досвіду: історії успіху наших працівників, поради професіоналів та авторські публікації менеджерів компанії на актуальні для бізнесу тематики, що публікуються у спеціальному розділі внутрішнього веб-сайту.

Створення умов для самостійного навчання

Від 2014 р. усі тренінгові активності, їх розклад та учасники фіксуються в системі дистанційного навчання Learning Pro.

Для підтримки нових працівників компанії функціонує вступний курс, що полегшує їх адаптацію та забезпечує необхідною інформацією про компанію.

З метою розширення можливостей для професійного розвитку своїх працівників Кока-Кола Беверіджиз Україна має власну бібліотеку професійної та бізнес-літератури, що постійно поповнюється, наразі вона нараховує понад 700 книг. Кожна регіональна філія також має власну бібліотеку.

Ми віримо, що всі ці ініціативи принесуть повернення інвестицій у вигляді підвищення лояльності і мотивації співробітників, передачі накопичених знань усередині компанії, розвитку і утриманні талантів, а також досягнення бізнес-показників Компанії.

Залучення працівників

Один із основних принципів, сповідуваних нашою компанією — це залучення співробітників до процесу безперервного покращення трудових процесів. Щоб уникнути застою, всі сфери нашої діяльності підлягають постійному перегляду, аналізу та плануванню.

Інновації від працівників

Одним із способів залучення працівників є Програма інноваційних пропозицій. Започаткована у 2003 р. Програма має на меті надихати та гідно винагороджувати працівників за інноваційні пропозиції, здатні покращити ефективність бізнес-процесів. Щоквартально визначаються 3-4 найкращі пропозиції. Від 2012 р. Програма інноваційних пропозицій функціонує і на підприємстві «Квас Беверіджиз». У звітному періоді близько 100 працівників взяли участь у Програмі. Надані пропозиції були цікавими, іноді несподіваними, але дуже корисними. Програма МІТ (Marketing Impact Team) Ще одним прикладом залучення співробітників Компанії є програма МІТ, основною метою якої є максимальне використання потенціалу території напередодні літнього сезону. До участі залучаються співробітники відділів, не пов’язаних безпосередньо з продажем продукції. За період МІТу учасники встигають зрозуміти особливості роботи «в полях» та долучитися до налагодження партнерських відносин з нашими замовниками. Метою програми є: збільшення кількості активних замовників, встановлення холодильного та маркетингового обладнання, покращення представленості в торгових точках. У звітному періоді програма МІТ проходила двічі: у березні 2012 р. та травні 2013 р., охоплюючи всі торгові філії компанії. Результати за 2 роки: відвідано понад 20 тисяч замовників, встановлено понад 2 тисячі холодильників та 25 тисяч одиниць маркетингового обладнання.

Внутрішній аудит

Забезпечити належну систему якості, харчову безпеку продукту, гігієну праці та екологічне керування можливо за допомогою впровадження та сертифікації ефективних систем управління згідно зі стандартами ISO 9001, ISO 22000, OHSAS 18001 та ISO 14001 на всіх стадіях технологічних процесів. Однією з найдієвіших методик внутрішнього контролю для покращення впровадження цих стандартів є внутрішній аудит.

Це — систематичний аналіз, який дозволяє визначити відповідність стандартам, яких дотримується Система Кока-Кола в усьому світі.

Внутрішні аудити, які іноді називають «аудитами першої сторони», проводяться із залученням інших організацій, або самою компанією. Ми створили власну команду внутрішніх аудиторів.

План проведення внутрішніх аудитів «Кока-Кола Беверіджиз Україна» розрахований на рік. Вся територія розділена на 33 дільниці. Кожна з дільниць перевіряється одним або групою аудиторів, в залежності від її складності та розміру.

Майже 20 спеціалістів з різних підрозділів щорічно перевіряють «Кока-Кола Беверіджиз Україна» на відповідність міжнародним стандартам, вимогам Компанії Кока-Кола, державним стандартам України та оцінюють ступінь виконання критеріїв аудиту.

Компенсації та пільги

Винагорода за працю

У компанії політика визначення заробітної плати розроблена таким чином, щоб забезпечити її конкурентоспроможність на ринку праці, відповідність до бізнес-потреб та залежність від ключових результатів бізнесу. Заробітна плата залежить від рівня посади, досвіду працівника, його навичок та результатів роботи. Її розмір коригується відповідно до тенденцій на місцевому ринку праці до рівня, визначеного керівництвом. Як правило, вона адмініструється та обговорюється в сумах, враховуючи податки та відрахування. Компанія сама проводить усі необхідні відрахування відповідно до українського законодавства.

Також працює система винагород для покращення результатів роботи, своєчасного і якісного виконання поставлених цілей. Винагорода має фіксований розмір, який нараховується на щомісячній основі відповідно до виконання визначених критеріїв, наприклад, обсягів продажу та доставки чи ефективності виробництва.

Медичне страхування

Пільгова програма медичного страхування працівників працює вже багато років. Вона охоплює усі основні види лікарської допомоги під час хвороби і надає людям більше впевненості у житті і праці. На сьогодні Програма охоплює понад 1 300 працівників. Крім того з 2013 р. Програма медичного страхування функціонує за посередництвом страхового брокера який не лише надає консультаційну підтримку працівникам, а й допомагає у вирішенні складних страхових випадків.

Дитячий відпочинок

Наша Компанія приділяє особливу увагу дітям працівників, турбуючись про їхнє здоров’я та відпочинок під час канікул. Зокрема, працівники компанії, які мають дітей віком від 7 до 14 років, можуть відправити їх на відпочинок до літнього табору. Компанія бере на себе значну частину витрат на відпочинок та індивідуально підходить до вибору табору, враховуючи побажання батьків.

Окремої уваги заслуговує організація дитячих новорічних вечірок — грандіозних святкувань із веселими розвагами, конкурсами та подарунками.

Незамінний досвід

Ми цінуємо наших працівників за їхній внесок та вдячні кожному з них за плідну працю.

Розроблена та проводиться Програма заохочування працівників з нагоди 5, 10, 15 та 20-річного ювілею роботи в компанії. Наприкінці кожного місяця ми збираємося разом на урочисте святкування Дня ювіляра! Керівництво компанії урочисто дарує ювіляру пам’ятний сувенір.

З початку дії Програми 1152 працівники отримали срібну відзнаку за 5 років роботи в компанії, 411 працівників – золоту відзнаку за 10 років, 102 працівники – кришталевий глобус за 15 років, 5 працівників за 20 років сумлінної праці в компанії отримали спеціальний подарунок – відзнаку та подарунковий сертифікат на грошову суму.

Підтримка розвитку молоді

Музей Coca-Cola®

У жовтні 2012 р. було відкрито найбільший у Європі інтерактивний Музей Coca-Cola®. Від- криття музею було присвячено 20-річчю роботи компанії Кока-Кола в Україні.

Музей складається з великої кількості тематичних експозицій і кінозалу. Його унікальність полягає не лише у використанні найсучасніших презентаційних технологій, зокрема, геліодисплея, що створює 3D проекційне шоу; інтерактивного озера з віртуальними рибами, а і у підході до наповнення експозиції – разом з історією народження та виробництва найбільш відомого у світі напою, важлива її частина присвячена питанням захисту довкілля, водним запасам Землі та необхідності дбайливого ставлення до них.

Екскурсійна програма для організованих груп також включає відвідування заводу, де можна на власні очі побачити технологічний процес виробництва наших напоїв. У 2012-2014 р.р. у нашому музеї побувало 64 000 відвідувачів.

Завод соків Rich Kids® у місті дитячих професій KidsWill

У листопаді 2014 р. у дитячому місті професій KidsWill відбулось відкриття нової станції – Завод соків Rich Kids®.

Юні дослідники мають можливість прослідкувати шлях виробництва соку: від збору плоду на дереві до готового напою у пакеті. Тут розташований чарівний сад, де вирощують екологічно чисті фрукти та технологічний блок з новітнім обладнанням.

На заводі Rich Kids® можна освоїти професію технолога. У веселій розважально-навчальній атмосфері юні технологи виготовляють свій перший смачний сік.

Дитячий фестиваль «Змінимо світ на краще!»

Компанія є давнім партнером міжнародного дитячого фестивалю «Змінимо світ на краще!».

Започаткований 2001 р., фестиваль надає можливість для спілкування дітей різних національностей та віросповідань, виховання у підростаючого покоління толерантності у вирішенні глобальних і локальних проблем людства. За свою 13-річну історію участь у фестивалі взяли майже 10 тисяч представників з 77 країн світу.

2012 р. під час фестивалю було проведено 3-тю сесію Генеральної Асамблеї МГО «Всесвітня Дитяча Ліга Націй». А у 2013 р. в рамках фестивалю вперше відбувся Дитячо-молодіжний саміт ОБСЄ.

Підтримувати атмосферу гарного настрою допомагає Кока-Кола, організовуючи для учасників щорічно мистецькі акції, конкурси, які об’єднують дітей різних національностей за спільними творчими завданнями. У 2012 р. під час акції «Друзі Кока-Кола» учасники фестивалю у форматі «флеш-моб» утворили найбільшу пляшку Кока-Кола. «Жива пляшка» сягнула 8-ми метрів завширшки і 24-х метрів завдовжки. У створенні рекорду взяли участь 700 дітей з 54 країн світу. «Флеш-моб» увійшов до Книги рекордів України!

Фестиваль дитячого читання «Книгоманія»

2007 р. Кока-Кола в Україні долучилася до організації Форуму видавців у Львові, який є унікальною соціальною, культурною та інтелектуальною подією року. Окремими заходами Національний форум видавців заохочує до культури читання дітей та молодь. Це – Фестиваль дитячого читання «Книгоманія» та Всеукраїнський конкурс «Найкращий читач України», які продовжує підтримувати компанія Кока-Кола в Україні. Цей конкурс охоплює школярів в усіх регіонах, а найкращі з них – переможці регіональних конкурсів – отримують у подарунок поїздку до міста Львова, де вони мають можливість зустрітись з відомими письменниками та співаками, а також взяти участь в інтерактивних спектаклях, вікторинах та квестах.

Щороку до 200 000 школярів в усіх регіонах бере участь у конкурсі «Найкращий читач України».

Близько 60 фіналістів приїжджає до Львова для участі у завершальному етапі конкурсу та фестивалі «Книгоманія».

Благодійні програми для соціально незахищених дітей

Компанія не лише надає пряму фінансову допомогу та виділяє продукцію для дитячих будинків, але і підтримує волонтерську діяльність серед співробітників у цьому напрямі.

У 2012-2014 р.р. ми організували 12 хвиль благодійного збору подарунків для сиріт, дітей з обмеженими можливостями та дітей-переселенців.

Ми приділяємо особливу увагу створенню умов для активного і здорового відпочинку для дітей груп ризику. Для Кока-Кола Беверіджиз Україна стало традиційним відвідувати літній табір в с. Соболівка, де щороку відпочивають понад 200 дітей з дитячих будинків та реабілітаційних центрів з усієї Броварщини. У звітному періоді під час 2-х таких візитів наші співробітники передали дітям подарунки та спортивний інвентар для активного відпочинку, а також «позмагались» з малечею під час турніру з пляжного волейболу. А у червні 2014 р. ми відкрили спортивно-розважальний майданчик для вихованців дитячого будинку «Надія» у с. Мокрець Броварського р-ну. Ці заходи були організовані у партнерстві з БФ «Благомай».

Із року в рік компанія намагається залучати якнайбільшу кількість співробітників до відвідування дитячих соціальних закладів – не лише колег з центрального офісу й заводу, а і торгові філії. Так, у грудні 2014 р. новорічний благодійний караван Кока-Кола пройшов всією країною – наші співробітники з 12 міст відвідали 15 дитбудинків і соціально-реабілітаційних центрів, в яких живуть і навчаються 1462 дітей!

Для співробітників «Кока-Кола Україна» також стало доброю традицією у День Святого Миколая відвідувати важко хворих дітей. Так, у 2012 р. 20 волонтерів компанії відвідали дітей-пацієнтів Національного інституту раку, а у 2013 р. – пацієнтів Центру СНІДу при Національній дитячій спеціалізованій лікарні «Охматдит». Розважальну програму та подарунки було влаштовано на кошти, зібрані самими співробітниками.

Від 2014 р. ми опікуємось також центром соціальної реабілітації дітей-сиріт «Смарагдове місто» у м. Святогірськ Донецької області. У центрі перебуває близько 500 дітей переселених з інтернатів зони бойових дій на сході України.

Напередодні Нового року компанія Кока-Кола Беверіджиз Україна за підтримки БФ «Благомай» подарувала мешканцям дитячого центру спортивні тренажери для 4-х тренажерних кімнат та місячний запас соків. Подарунки були ретельно запаковані у вантажівку компанії та доставлені за призначенням.

До дня Святого Миколая, компанія спільно з «Мистецьким Арсеналом» організувала мандрівку до Києва для 40 вихованців центру. Спершу діти завітали на екскурсію у музей Кока-Кола, на власні очі побачили завод, поспілкувались з працівниками компанії від яких отримали поради щодо майбутнього вибору професії. Після цього діти продовжили мандрівку і відвідали різдвяний ярмарок у «Мистецькому Арсеналі».

Освітні проекти для дітей

У вересні 2012 р. наша компанія підтримала дитячий проект Spark!Lab, що проходив у музейному комплексі «Мистецький Арсенал».

У рамках проекту Spark!Lab компанія провела серію інтерактивних екологічних майстер-класів для дітей «Упаковка, здавайся!» спільно з компанією Тетра Пак Україна, під час яких ми навчали дітей відповідальному поводженню з упаковкою та демонстрували як можна порожню використану упаковку з-під соку перетворити на новий аркуш картону.

У травні 2013 р. свої двері відкрив Арсенал Ідей – інноваційний проект для дітей та підлітків на базі Мистецького Арсеналу, який поєднує широку освітню та творчу функції. Компанія є партнером Арсеналу Ідей та співорганізатором декількох проектів.

Впродовж 2013-2014 р.р. у співпраці з Кока-Кола Беверіджиз Україна для юних відвідувачів Арсеналу Ідей було створено інтерактивні інсталяції «Українська вибійка» та «Відпусти бажання!», а також унікальну еко-інсталяцію «Сенсорікум» із природних матеріалів для дітей з особливими потребами, яку можна оглядати та вивчати на дотик.

Щороку заходи Арсеналу Ідей відвідують близько 90 тисяч дітей.

 

 

 

 

Допомога при надзвичайних ситуаціях та підтримка громад

Партнерство з Товариством Червоного Хреста України

Партнерство між Кока-Кола Беверіджиз Україна та Товариством Червоного Хреста України (ТЧХУ) розпочалося ще наприкінці 2009 р. під час спалаху епідемії грипу H1N1 в Україні.

27 січня 2012 р. – визначна дата в історії співпраці Кока-Кола Беверіджиз Україна та ТЧХУ, між сторонами було підписано довгострокову угоду про партнерство, яка передбачає виконання спільних проектів та програм, спрямованих на реагування на надзвичайні ситуації, підтримку людей з особливими потребами, самотніх громадян похилого віку та інших соціально незахищених верств населення.

Через місяць, у лютому 2012 р. сторони оперативно об’єднали зусилля, щоб допомогти тисячам людей, які потерпали від сильних морозів, що охопили Україну. Компанія організувала доставку питної води та соків до пунктів надання допомоги, медичних та соціальних центрів. Спільними зусиллями вдалося надати допомогу понад 117 тисяч постраждалим.

У вересні 2013 р. сторонам знову довелось об’єднати зусилля, щоб допомогти українцям, які потерпали від наслідків потужної повені на Одещині. Компанія забезпечила доставку гуманітарної допомоги у райони, що постраждали внаслідок повені. Крім логістичної підтримки компанія також надала питну воду, яку роздали потерпілим на Одещині.

Кока-Кола Беверіджиз Україна також сприяє зміцненню служби реагування на надзвичайні ситуації Червоного Хреста. Так, у 2014 р. компанія двічі надала оперативну логістичну допомогу у ресурсному забезпеченні обласних організацій ТЧХУ. Протягом одного тижня у березні та серпні компанія здійснила вантажні перевезення по всій країні матеріалів та обладнання, що були необхідні для ефективнішого реагування волонтерів Червоного Хреста під час надзвичайних ситуацій та надання допомоги переміщеним особам.

Сумарно за 3 звітних роки компанія спільно з ТЧХУ надала 133,5 тисяч літрів своєї продукції постраждалим під час надзвичайних ситуацій, а також соціально незахищеним верствам населення по всій Україні. „Здай кров – врятуй життя!” 14 червня 2013 р. у Всесвітній день донора крові компанія вперше провела акцію для співробітників «Здай кров – врятуй життя!». Відтоді волонтерська акція стала традиційною. Ми провели вже 4 акції, під час яких 166 співробітників взяли участь. Це дозволило передати сумарно 65,6 літрів крові Київському міському центру крові. Також компанія подарувала центру крові професійний тонометр.

 

 

 

Партнерство з ЮНІСЕФ

У 2014 р.у партнерстві з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні було передано 6 тисяч літрів питної води на підтримку дітей переселених з зони конфлікту на сході України.

Допомога місцевим громадам

Кока-Кола Беверіджиз Україна завжди прагне працювати так, щоб вносити тривалі позитивні зміни в соціальний розвиток громад.

Програма по збереженню замкової спадщини

Від 2011 р. ми щорічно долучаємось до відродження перлини української архітектури – Підгорецького замку у Львівській області. Величний чотирьохвіковий замок внесено в Перелік 100 пам’яток світу, що потребують негайної реставрації.

У квітні 2012 р. волонтери Кока-Кола облаштували тераси замку, вирівняли бордюри замкової доріжки, розчистили від каміння та сміття паркові алеї, підготували майданчик для встановлення пам’ятника Т.Г. Шевченку та допомогли у розкопках старовинного фонтану ХVІІI ст.

А восени сезонів 2013-2014 наші волонтери облаштовували садово-паркову частину замкової території та центральний вхід до замкового парку. Також було викопано водовідвідну траншею завдовжки понад 20 метрів та пофарбовано двері господарської будівлі замку.

За 3 роки в акції взяли участь 110 волонтерів Кока-Кола: співробітники Львівської та Закарпатської філій, головного офісу компанії, а також учасники проекту «Екофан» зі Львова.

Важливість нашої програми по збереженню замку підтверджена перемогою в національному конкурсі «Корпоративне волонтерство в Україні-2012» в номінації «Культура». Даний конкурс ініційований Фондом Східна Європа в партнерстві з мережею Глобального договору ООН в Україні, Європейською Бізнес Асоціацією, Американською Торгівельною Палатою та Українським форумом благодійників.

Партнерство з Мистецьким Арсеналом

Компанія Кока-Кола Беверіджиз Україна стала першим корпоративним учасником започаткованого ще три роки тому Клубу друзів Мистецького Арсеналу.

У звітному періоді ми підтримали 23 масштабних виставкових проектів музейного центру, включаючи грандіозну подію – Першу Київську міжнародну бієнале сучасного мистецтва ARSENALE 2012.

Також компанія започаткувала так звану «арт-благодійність» — підтримала музей у рамках інтернет-проекту «Створимо Мистецький Арсенал разом!», залучивши до нього своїх працівників. Серед співробітників було проведено конкурс на кращий орнамент, в результаті якого було отримано понад 40 цікавих робіт. У результаті даної акції віртуальну стіну Мистецького Арсеналу прикрасив український орнамент переможців конкурсу.

Підтримка Броварщини

Будучи відповідальним і соціально-активним «громадянином» Броварщини, компанія не залишається осторонь значимих подій району, а також допомагає вирішувати нагальні проблеми місцевих громад.

У січні 2012 р. ми відвідали Броварську районну лікарню з особливою місією. Довідавшись, що бригада швидкої допомоги цієї лікарні потребує дефібрилятор, наша компанія негайно вирішила придбати та подарувати цей пристрій лікарям.

У звітному періоді ми організували дві екологічні акції у селах Велика Димерка та Літочки Броварського району, закупили та висадили 150 дерев за участі наших співробітників та місцевої громади.

У вересні 2013 р. Броварщина відзначала ювілей – 90-річчя з Дня утворення району. Наша компанія привітала мешканців Броварщини та виступила партнером свята. До святкування урочистої дати районна державна адміністрація нагородила нашу компанію ювілейною медаллю «За доблесну працю»!

Компанія також підтримує спортивні заходи з різних видів спорту: щорічний турнір «Народний Футбол» у Великій Димерці, змагання з хокею «Кубок Незалежності» в Броварах та ін.

Співпраця зі ЗМІ

Університет журналістської майстерності

У звітному періоді продовжив свою роботу Університет Журналістської Майстерності, співзасновниками якого є компанія Кока-Кола в Україні та Асоціація видавців періодичної преси. Щороку в рамках університету проводяться навчальні модулі для молодих регіональних журналістів. Модуль 2012 р. був присвячений темі «Робота з аудиторією: навички сучасного журналіста».

Темами модулів 2013 р. стали «Громадська місія журналіста: допомогти людям жити активно» та «Висвітлення СНІД: від знань до майстерності через розуміння та враження», що пройшов напередодні Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом.

Головною «фішкою» Університету у 2013 р. стало те, що вперше модуль, присвячений питанням висвітлення СНІДу, об’єднав кілька робочих форматів – це теоретична та практична робота в аудиторії; відвідання Київського міського центру профілактики та боротьби зі СНІДом з можливістю взяти короткі інтерв’ю у працівників Центру; а також огляд експозиції сучасного мистецтва на тему ВІЛ/СНІДу в ПінчукАртЦентрі. За результатами цього модуля було опубліковано 25 статей на тему ВІЛ/СНІДу.

У 2014 р. понад 50 регіональних журналістів навчалися за двома напрямами – «Сучасні технології журналіста: від власноручної візуалізації до використання соцмереж» та «Сучасна журналістика на службі у громадян». У фокусі – активний та здоровий спосіб життя.

Близько 150 молодих журналістів з різних регіонів України пройшли навчання в Університеті протягом 2012-2014 р.р.

Присмак свята

Особливий новорічний подарунок кожного року від Кока-Кола в Україні отримують діти українських журналістів. Напередодні новорічних свят компанія запрошує до себе маленьких гостей з їх батьками на перегляд казкової вистави та зустріч з Санта Клаусом. Жодне свято не закінчується без подарунків. Більше 400 дітей та їх батьків-журналістів з 10 провідних українських періодичних видань та телевізійних каналів щорічно приходять на новорічне свято від Кока-Кола.

Новий Рік від Кока-Кола дуже полюбився як дітям, так і батькам, адже щороку після свята на адресу Кока-Кола приходять десятки листів-подяк та позитвних відгуків від учасників.

©  2015 - 2018 The Coca-Cola Company, усi права захищено.
Контактна інформація