Розвиток молоді


Внесок до Цілей сталого розвитку ООН: Ціль 4. Якісна освіта – Завдання 4.5. та 4.7.;
Ціль 8. Гідна праця та економічне зростання – Завдання 8.4.; Ціль 10. Скорочення нерівності – Завдання 10.2.

Програма розвитку соціально незахищеної молоді Youth Empowered

Проект започаткували ще у 2014 році, коли під час подій на сході Украї-ни до Центру соціальної реабілітації «Смарагдове місто» міста Святогірська (Донецька обл.) переселили майже 500 дітей з восьми інтернатів зони АТО. Компанія Coca-Cola однією з перших почала активно допомагати Центру.

Відтоді ми відправили вихованцям 12 благодійних караванів з одягом, взуттям, медикаментами, засобами особистої гігієни, водою та соками; забезпечили обладнанням 4 спортивні кімнати, а також професійною сушильною машиною; організували екскурсії, майстер-класи, випускні вечори. Водночас ми думали про майбутнє дітей і їхній розвиток в освітньому напрямі, щоб навіть той, хто має найменші шанси, але хоче вчитися далі, досяг більшого успіху.

У 2015 році спільно з партнером – громадською спілкою «Освіторія» – компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» запровадила Програму розвитку соціально незахищеної молоді у «Смарагдовому місті». Мета проекту – допомогти молоді отримати доступ до освіти, визначитися з майбутньою професією і таким чином забезпечити собі краще майбутнє.

 

          

 

   

У межах проекту проведені мотиваційні тренінги із залученням волонтерів компанії, тестування за всесвітньовідомим тестом з профорієнтації «Magellano університет» та консультації досвідченого психолога зарезультатами тесту. Крім того, освітнізаклади були забезпечені повністю укомплектованими комп’ютернимикласами, що дозволяє учням готуватися до ЗНО на онлайн-платформі iLearn, яка містить курси та вебінари з основних предметів.

ПЕРША ПРОФЕСІЯ

У деяких навчальних закладах відкрито додаткові курси «Перша професія», де діти можуть навчитися перукарській майстерності, столярній справі або кулінарії та отримати навички першої професії.

77% учасників програми вступили до вишів за підсумками минулого року. Зазвичай вступ до вишів дітей з інтернатів становить менше 10% (аналітика CEDOS (Centre for Society Research), 2016-2017 н.р.). Також завдяки програмі 55% учасників обрали професію за покликанням. Крім того, третій рік поспіль компанія організувала свято для випускників «Смарагдового міста». Влаштувати його допомогли волонтери компанії, які стали справжніми чарівниками: перукарями, візажистами, фотографами.