Дбаємо про довкілля

Наша багаторічна співпраця з компанією Кока-Кола Беверіджиз Україна стає все більш різноманітною: від пісенних конкурсів, дитячих малюнків до практичної очистки річок від сміття, конкурсів по збиранню вторинної сировини. Завдяки нашій співпраці вже в трьох населених пунктах Закарпаття успішно функціонує система роздільного збору сміття, відкриття яких було здійснено в рамках проекту День Дунаю»
Олена Марушевська
Менеджер проектів Закарпатської обласної організації Всеукраїнської екологічної ліги
Ми організовуємо найбільшу соціально-екологічну національну акцію «Зробимо Україну чистою разом!» з метою виховати у громадян дбайливе ставлення до довкілля та прищепити в суспільній свідомості потребу підтримувати чистоту. Від початку свого існування наша акція об'єднує всю Україну і прагне залучати якнайбільшу кількість учасників. Нам надзвичайно приємно, що компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна» приєдналась до нашого руху у 2014  р. та організувала півтисячі своїх співробітників в різних містах вийти на прибирання, показавши приклад для інших компаній!
Юлія Мархель
Президент ГО «Let’s do it, Ukraine»

 

 

Контроль відповідності усім законодавчим вимогам є невід’ємною частиною нашої повсякденної діяльності.

Усі вимоги в області охорони навколишнього природного середовища зібрані у корпоративних стандартах KORE. Ми впроваджуємо найефективніші природоохоронні практики для досконалого ведення бізнесу. Зменшення впливу на довкілля — одна з основних цінностей нашої компанії та частина її корпоративної культури.

Компанія прийняла Екологічну політику, основними напрямами якої є: зменшення використання води та очистка стічних вод до природного рівня; ефективне використання енергоресурсів та збереження клімату; скорочення обсягів утворення відходів та збільшення кількості їх переробки.

Одним з основних механізмів реалізації цілей нашої політики є система екологічного менеджменту ISO 14001. Щороку компанія підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 14001.

У 2013 р. окрім аудиту по стандарту ISO 14001 ми вдало пройшли ресертифікаційний аудит на відповідність екологічним вимогам корпоративних стандартів. Компанія постійно інвестує у модернізацію виробничих процесів. Екологічна культура є невід’ємною частиною нашого життя.

Дбайливе ставлення до використання водних ресурсів

Проекти на виробництві

Вода – основний інгредієнт наших напоїв та обов’язкова складова процесів виробництва.

Щороку ми докладаємо максимальних зусиль для збереження водних ресурсів та активно підтримуємо ініціативи, спрямовані на їх відновлення.

У 2014 р. фактичний показник споживання води становив 2 л на літр готового продукту. Це на 5,3 % менше у порівнянні з 2013 р.

    Компанією успішно впроваджені наступні проекти:
  • Повторне використання води
  • Перехід на сухі мастильні матеріали
  • Мийка обладнання активованою електрохімічною водою (ЕКА CIP).

Проект повторного використання води

Основна мета проекту – збір води після промивки виробничого обладнання у спеціальні резервуари та повторне її використання для технологічних промивок обладнання. Скорочення водокористування після реалізації проекту складє 40 тис. м³ щорічно.

А на «Квас Беверіджиз» у звітному періоді з метою збереження води організовано збір конденсату із систем HVAC, кондиціонерів та охолоджувачів. Також запроваджено збір і повторне використання води, яка випаровується у цеху виробництва концентрату. Ці заходи дозволили повністю покрити потреби котельної за рахунок води повторного використання, тобто використання води на підприємстві зменшилось на 30-40 м³ на добу.

Проект переходу на сухі мастильні матеріали

Основна мета проекту – змащення технологічного обладнання без використання води. Скорочення водокористування складає 20 тис. м³ щорічно.

Мийка обладнання активованою електрохімічною водою (ЕКА СІР)

Цей проект є довгостроковим і його реалізація здійснюється поетапно. Він спрямований на мийку технічного обладнання без хімічних реагентів та води для їх розведення. Ефективність від реалізації проекту становить 20 тис. м³ води щорічно.

Стічні води

Для очищення виробничих стічних вод у компанії працює найпотужніша станція біологічної очистки. Стічні води очищаються до параметрів, які повністю відповідають вимогам місцевого законодавства та корпоративним стандартам Компанії Кока-Кола. Контроль за робочим процесом очищення води відслідковується за допомогою автоматизованої системи.

На території очисних споруд є декоративний ставок із червоними коропами, що наповнений виключно очищеними водами.

У подальшому очищену воду використовують для мийки автотранспортних засобів та поливу зелених насаджень на території заводу. Ефективність від повторного використання води становить 25 тис. м³ у рік.

Показники споживання води, літр на літр виготовленої продукції

 
Ціль
 
Результат
 

Суспільні проекти, направлені на збереження водних ресурсів

Кожна краплина має значення

«Кожна краплина має значення» – це регіональна партнерська ініціатива, започаткована Компанією Кока-Кола та Програмою розвитку ООН, покликаний сприяти вихованню відповідального ставлення до водних ресурсів та підвищенню доступу до питної води. Проект працює в декількох країнах, як-от Казахстан, Вірменія, Румунія, Росія, Молдова, Хорватія та Туреччина, а від 2009 р. – і в Україні. Від 2012 р. проект також поширився на деякі країни Азії і Африки.

Метою проекту «Кожна краплина має значення» в Україні стало відновлення і захист природних джерел та створення навколо них зон відпочинку через активне залучення місцевих громад, молоді та підприємців.

Проект працює у трьох напрямах:

1) відновлення і захист природних джерел;

2) освітні програми щодо відповідального користування водними ресурсами для школярів та вчителів;

3) інформаційні кампанії та ПР-події довкола тематики раціонального використання води.

Таким чином, організатори проекту прагнуть сприяти розвитку екологічної культури та підвищенню громадської обізнаності щодо збереження та захисту довкілля.

Перший етап проекту залучав сільські громади. А від 2011 р. у фокусі постали невеликі міста. Загалом було розчищено та створено рекреаційні зони довкола джерел у 25 громадах 13 областей України. Було проведено 11 кампаній, спрямованих на підвищення рівня обізнаності про проблеми водозбереження. 352 учні та 504 вчителі взяли участь у навчальних тренінгах проекту. Як засвідчило опитування шкіл – учасників проекту, у результаті отриманої інформації використання води у них зменшилось на 20%!

У 2013-2014 р.р. розпочалося облаштування систем відведення стічних вод у місцевих громадах з метою покращення екологічної та санітарно-гігієнічної ситуації у приватному секторі маленьких містечок. Проекти зі спорудження каналізаційних систем було втілено у чотирьох місцевих громадах у м. Саки, м. Тульчин і м. Нововолинськ. Завдяки цим проектам, 850 людей, що мешкають у приватних будинках, отримали облаштовану систему для побутових стічних вод.

У рамках «Кожна краплина має значення» існує освітній підпроект з назвою «Чорноморська Скринька». Це – посібник для вчителів та дітей, що містить навчальні матеріали про Чорне Море та екологічні проблеми довкола нього. Він існує від 2011 р. і переважно розповсюджуєт причорноморським регіоном України. Та у листопаді 2012 р. відбулась його презентація і для національної аудиторії. У Київському Водно-інформаційному центрі (Музеї води) пройшов відкритий урок для учнів 4-го класу загальноосвітньої школи № 1 м. Українка Обухівського району Київської області. Завдяки присутнім на події телеканалам та журналістам, про унікальний посібник дізналась уся Україна. А 2013 р. вийшов додатковий наклад «Чорноморської Скриньки», тож тепер в Україні роздано 4 тисячі її екземплярів, що охоплює 128 тисяч школярів!

День Дунаю

1 червня 2005 р. був підписаний Меморандум порозуміння між системою компаній Кока-Кола та Міжнародною комісією із захисту річки Дунай (ICPDR).

З тих пір Кока-Кола Беверіджиз Україна тісно співпрацює з місцевими зацікавленими сторонами з метою організації заходів, спрямованих на підвищення обізнаності громадськості про важливість збереження річки Дунай та правильне поводження з відходами. Одним з таких заходів є День Дунаю — спільний пан-європейський захід, який відзначається щорічно 29 червня в 14 країнах басейну річки.

У 2012 р. програма дводенного святкування Дня Дунаю охопила низку конкурсів на екологічну тематику, акцію з відновлення популяції риб у притоку Дунаю, річці Боржаві, та дитячий фестиваль «Тиса – молодша сестра Дунаю» у с. Квасово Берегівського району Закарпатської області.

Також було організовано сплав річкою Тиса, під час якого 5 дитячих команд проводили картографування берегозахисних споруд та прибирання берегів від пластикових пляшок. Загальний результат події: 3,4 т зібраних пляшок та 28 км очищених берегів річки. Захід об’єднав понад 280 дітей з різних районів Закарпаття і Прикарпаття.

У 2013 р. в селі Квасово в рамках святкування Дня Дунаю було представлено систему управління побутовим сміттям, налагоджену за підтримки проекту ЄС «Управління відходами — ЄПДБ Східний регіон» (Європейська програма добросусідства і партнерства) та компанії Кока-Кола Беверіджиз Україна.

Вона включає в себе побудований полігон для твердих побутових відходів, сортувальний цех та контейнери для роздільного збору вторинної сировини (пластикових пляшок, скла та картону).

Також разом з місцевою громадою було проведено розчистку трьох сміттєвих заторів су- марною довжиною понад 50 м на р. Боржава. Під час цих акцій виловлено 80 кубічних метрів пластику та 15 тонн скляних пляшок.

Програма Дня Дунаю у 2014 р. включала конкурс серед школярів с. Баранинці Ужгородського району «Дамо бій пластиковим пляшкам», у результаті якого було зібрано та відправлено на переробку 521 кг пластику. Крім того, було проведено конкурс «Дунайський митець», в рамках якого понад 90 дітей з Ужгородського району презентували вироби мистецтва з матеріалів, що були знайдені на берегах водойм.

У звітному періоді за підтримки Кока-Кола Беверіджиз Україна було впроваджено роздільний збір вторинної сировини у трьох селах Закарпаття: Великий Бичків (Рахівський р-н), Квасово (Берегівський р-н) та Баранинці (Ужгородський р-н), а також було встановлено спеціальне обладнання для пресування пластикових відходів для вторинної переробки.

Чисті узбережжя – і людям, і птахам!

Кримський півострів є унікальним регіоном України з точки зору флори і фауни. Безцінні степи є осередком існування рідкісних видів тварин і місцем гніздування, міграції чи зимівлі величезній кількості видів птахів. Але їхнє життя, як і життя усього живого на Землі, було б неможливим без доступу до прісної води. Умови посушливого клімату Криму вимагають особливого ставлення до води, адже тут кожна краплина на вагу золота. Однак сміття, яке залишають після себе туристи, а також трансконтинентальні відходи, які вимиваються на морські узбережжя з кожним припливом, спричиняють замулення і пересихання і без того нечастих водойм.

Тож від 2011 р. Фундація Кока-Кола підтримує Українське Товариство Охорони Птахів (ТОП) – партнерську організацію Birdlife International – у реалізації проекту «Я люблю своє узбережжя!». Метою проекту було відновлення великих і малих джерел прісної води степової зони Криму, Херсонської та Миколаївської областей та підвищення обізнаності місцевих громад щодо шкідливих наслідків забруднення прибережних зон та важливість відповідального ставлення до водних ресурсів. У рамках просвітницької кампанії було проведено 5 семінарів про управління водними ресурcами, надруковано та роздано 1000 примірників брошури «Птахи узбереж і водойм. Міні-визначник».

Загалом впродовж 2012-2014 р.р. у проекті взяли участь понад 1500 волонтерів. Було прибрано понад 100 км прибережної зони, на якій зібрано понад 60 тонн сміття.

Міжнародний день прибирання узбереж із фестивалем «Джаз Коктебель»

Міжнародне прибирання берегів водойм – найбільший у світі захід, коли волонтери сходяться на узбережжя морів, озер, річок, струмків для прибирання сміття. Традиційно у всьому світі цей день відзначається у третю суботу вересня. Компанія Кока-Кола є глобальним партнером цієї події від 1996 р. Метою проекту є мінімізувати забруднення світового океану шляхом залучення волонтерів до прибирання, аналізу зібраного та пошуку наукових рішень проблеми.

В Україні ж партнер для реалізації цього простого і водночас складного проекту знайшовся 2013 р., і ним став відомий в Україні і закордоном фестиваль «Джаз Коктебель». Складність проекту полягає у тому, що усе сміття, яке волонтери знаходять під час прибирання, потрібно ідентифікувати, порахувати і внести у таблицю даних міжнародного проекту. Це потрібно для того, аби науковці з міжнародної організації «Ocean Conservancy» змогли проаналізувати походження основних причин забруднення довкілля та знайти способи впливу на зміну поведінки людей. Результати України засвідчили глобальну тенденцію: найчастіше серед сміття трапляються окурки, пляшки від напоїв та обгортки від продуктів харчування.

У 2013 р. 100 волонтерів загалом зібрали 12 тонн сміття на 5 гектарах прибережної смуги Коктебелю та прилеглої території. За чотири дні фестиваль відвідало понад 25 тисяч осіб, які спостерігали та долучались до екологічної акції.

Співпраця з Водно-інформаційним центром

Від 2009 р. Компанія Кока-Кола та, зокрема, BonAqua®, співпрацює з комунальним підприємством «Водно-інформаційний центр» (Музей Води). Це партнерство спрямоване на поширення знань про проблеми водного середовища та зміну ставлення до водних ресурсів серед якомога більшої кількості населення.

Щороку спільними зусиллями BonAqua® та «Водно-інформаційного центру» проводиться 3 Дні відкритих дверей: до Всесвітнього Дня Води, Дня Києва та Дня Незалежності України.

22 березня 2014 р. BonAqua® відзначила Всесвітній День Води відкриттям нової мультимедійної експозиції, що стала інтегральною частиною загального туру по Музею. Виставка була зроблена у вигляді відеопроекції, що дала змогу відвідувачам потрапити в часи формування Землі та дізнатися про походження води на Земній кулі.

Близько 2 тисяч осіб щоразу у День відкритих дверей безкоштовно відвідують експозицію Музею, де дізнаються багато корисного та цікавого про воду та раціональне використання водних ресурсів.

Упаковка та поводження з відходами

Сировина та матеріали

Для оптимізації використання сировини та матеріалів на всіх етапах виробництва Компанія постійно впроваджує інноваційні проекти.

У 2012-2014 р.р. компанія продовжила фокусуватись на таких ініціативах як мінімізація параметрів плівки для пакування кінцевого продукту (за товщиною і шириною); зменшення ваги пластикової пляшки; ретельний підбір постачальників при закупівлі сировини та матеріалів та ін.

У звітному періоді на підприємстві «Квас Беверіджиз» було впроваджено беспилеві системи транспортування солоду і зерна, що гарантує 100% потрапляння сировини у виробничий процес без забрудення довкілля. А жмих від переробленого зерна повністю передається на тваринницькі ферми регіону.

 

Зменшення ваги ПЕТ пляшки у звітному періоді, Кока-Кола Беверіджиз Україна

Зменшення ваги ПЕТ пляшки у звітному періоді, Квас Беверіджиз

У звітному періоді ми зменшили обсяг утворених ПЕТ пляшок на
11,6% – до 10,2 тис. тонн у 2014 р з 11,6 тис. тонн у 2012 р.
У 2013 р. було успішно впроваджено пляшку еко-форми для напою BonAqua®. Нова форма пляшки дозволяє зменшити використання пластику в середньому на 20% для її виробництва та зекономити 356 тонн пластику на рік. Це запобігає викидам в атмосферу 879 тонн вуглецю щороку. Саме такий обсяг викидів здійснюють 100 тисяч автомобілів на дорогах.
У 2012 р. успішно реалізовано проект по зменшенню розміру горловини пляшки та висоти кришки. Новий дизайн горловини пляшки зробив її легшою на 1,3 грами, а вага кришки зменшилась на 20%.

Тверді відходи

Для відповідального поводження з твердими відходами, що утворються у процесі діяльності, ми дотримуємось концепції Зеленого офісу; проводимо навчання співробітників практикам роздільного збору відходів; ремонтуємо та повторно використовуємо дерев’яні піддони; частково додаємо подрібнений гранулят до виробництва пляшок.

Показник утворення твердих відходів, грам на літр виготовленої продукції

 
Ціль
 
Результат
 

 

Програма «Зелений День»

Починаючи з 2006 р. Кока-Кола в Україні проводить «Зелені Дні» для співробітників, їхніх родин та друзів.

Для команди Кока-Кола участь у «Зеленому Дні» – це прекрасна можливість показати, що еко-відповідальність є частиною нашого повсякденного життя.

Керівництво компанії особистою активною участю у проекті мотивує інших співробітників, а батьки, що прибирають сміття чи саджають дерева, стають чудовим прикладом для наслідування своїм дітям.

У квітні 2012 р. наші співробітники зі своїми сім’ями і друзями прибирали парк «Дорогожичі» у Києві. Понад 150 учасників зібрали майже 2 тонни сміття, встановили 20 нових смітників та власноруч нанесли на них безпечними екологічними фарбами малюнки еко- логічної тематики.

У травні 2013 р. еко-оновлений бренд BonAqua® запросив усіх на прибирання до київського парку «Нивки» аби підготувати його до літнього сезону. Акція пройшла під девізом «Менше пластику – більше піклування про природу!». Програма заходу включала традиційне прибирання, велопробіг, висаджування квітів, дитячі екологічні майстер-класи. 200 волонтерів Кока-Кола, розподілившись на команди, зібрали разом 3 тонни сміття. Команда, що зібрала найбільше сміття, виграла подарунок – еко-брендований велосипед!

У квітні 2014 р. Кока-Кола Беверіджиз Україна приєдналась до волонтерської ініціативи «Зробимо Україну чистою!», яка є частиною всесвітнього екологічного руху «Let’s Do It!». Вперше в історії компанії акція була проведена одночасно в різних філіях компанії по всій Україні. Національний Зелений день Кока-Кола об’єднав понад 500 учасників у бажанні зробити Україну чистою.

Енергія та зміна клімату

Для нашого бізнесу є критично важливим втілення проектів по зменшенню викидів задля запобігання подальшим змінам клімату. Адже зміна клімату – один з найбільших викликів сьогодення.

Проекти на виробництві

За попередні роки на заводі Кока-Кола Беверіджиз Україна було впроваджено такі заходи з енергозбереження:

  • збільшення ефективності квадрогенераційного заводу;
  • модернізація системи стисненого повітря 7 та 40 бар;
  • програми по виявленню витоку пари, повітря, СО2;
  • перехід на світлодіодне освітлення;
  • модернізація вентиляційної системи на виробництві та складських приміщеннях;
  • проект рекуперації високобарних компресорів.

Використання енергії (мДж на літр виготовленого напою), Кока-Кола Беверіджиз Україна

 
Ціль
 
Результат
 

 

З переходом заводу Квас Беверіджиз в управління Системи Кока-Кола у звітному періоді було започатковано низку виробничих проектів, спрямованих на зменшення використання електроенергії та природного газу:

  • понад 50% електродвигунів були обладнані частотним приводом, що забезпечує плав
  • не регулювання частоти обертання;
  • у виробничих приміщеннях на 40% замінено лампи накалювання на світлодіодні;
  • встановлено високоефективний паровий котел з ККД 94% і можливістю регулювати вихідний тиск залежно від потреб виробництва;
  • реалізовано замкнуту схему зі 100% збором конденсату;
  • на 100% виконано теплоізоляцію трубопроводів і ємностей;
  • встановлено редуктори пару, які забезпечують оптимальний тиск на кожній виробничій ділянці

Використання енергії (кВт на літр виготовленого напою), Квас Беверіджиз

 

Споживання природного газу (м3 на літр виготовленого напою), Квас Беверіджиз

 

 

У 2012 р. на території Кока-Кола Беверіджиз Україна було відкрито перший в Україні квадрогенераційний енергозберігаючий завод. Цей завод виробляє СО2, електроенергію, пару, гарячу та холодну воду та забезпечує ними виробничі потреби Кока-Кола. Технології, що застосовані на ньому, більше ніж на 40% зменшують викиди СО2 та на 32% підвищують енергоефективність у порівнянні з традиційними енергетичними установками.
Модернізація вентиляційної системи на виробництві та складських приміщеннях Кока-Кола Беверіджиз Україна дозволяє зберігати тепло за рахунок скорочення споживання природного газу. У складських приміщеннях встановлено датчики температури, повітродувки (теплові завіси) і системи воріт швидкого піднімання. Як результат – ми скоротили використання природного газу для опалення на 400 тис. м3 на рік.
Для мінімізації впливу від транспортних засобів та скороченню викидів в атмосферу, компанія успішно втілила проект Еко-драйвінгу. Основна його мета – оптимізація маршрутів руху, мінімізація використання палива для автотранспорту, скорочення викидів від автотранспорту, а також зниження рівня дорожньо-транспортних пригод та травматизму.

Суспільні проекти, направлені на запобігання зміні клімату

Табір зі зміни клімату

На додаток до постійного впровадження нових технологій, спрямованих на захист клімату, у тому числі на виробництві та в офісі, у 2013 р. Фундація Кока-Кола підтримала в Укра- їні проект Фонду Віктора Пінчука «Табір зі зміни клімату». Через студентів стипендіальної програми «Завтра. UA» Фонд намагається змінити ставлення громадськості, попри те, що рівень обізнаності про цю глобальну проблему досить низький.

Майже 200 студентів з усієї України приїхали до табору поблизу Дніпропетровська, щоб послухати експертів та попрацювати над ідеями щодо запобігання подальшим змінам клімату.

Тож розклад табору був насичений лекціями, дискусіями та роботою в групах, а з практичних занять – прибирання території табору та відвідання заводу Інтерпайп.

У результаті народилось 15 проектів, які було представлено на розсуд журі. Вони стосувались енергоефективності, переробки вторинної сировини та підвищення обізнаності громад. Переможцем конкурсу 2013 р. став проект «Еко-Map» ( www.eco-map.com.ua ). Команда отримала грант від Компанії Кока-Кола Україна на впровадження своєї ідеї створення інтерактивної карти з позначеними місцями збору вторинної сировини.

Перші результати цього проекту було презентовано під час другого «Табору зі змін клімату», який відбувся у серпні 2014 р. у Пущі-Водиці під Києвом. Тут знову зібрались небайдужі до проблем екології студенти з усієї України для роботи над новими ідеями. Цього разу переможцем стал проект «Битва за воду». Команда пропонувала створити серію роликів, які будуть закликати ощадливо використовувати водні ресурси. З нетерпінням очікуємо результатів творчості команди!

ЕКОФАН

В очікуванні Чемпіонату Європи з футболу УЄФА ЄВРО-2012™, наприкінці 2011 р. Кока-Кола Україна започаткувала проект «Coca-Cola® Екофан – зміни своє місто до УЄФА ЄВРО 2012™!». Проект був спрямований на те, щоб допомогти українським містам ста- ти гарними господарями Чемпіонату, об’єднати молодь довкола ідеї «еко-філософії» та довести, що люди здатні робити зміни на краще власними силами, і все, що їм потрібно – це бажання, особиста ініціатива та творчий підхід. Основні активності відбувались впродовж 2012 р. у чотирьох містах, які приймали Чемпіонат: Києві, Харкові, Львові, Донецьку. Проект складався з он-лайн та оф-лайн активностей. Спершу на основі двох платформ соціальних мереж було створено спеціальні групи: www.vkontakte.ru/ecofan та www.facebook.com/ecofanua. Далі в цих групах розгорнулись он-лайн активності: вікторини, опитування, конкурси з призами, віртуальні зустрічі та флешмоби. Було залучено також інші соціальні об’єднання та зацікавлені групи і блоги. В онлайні еко-спільнота проекту стала лідером за кількістю учасників – 22,5 тисяч осіб!

Далі он-лайн активності переходили в реальне життя міст, залучаючи волонтерів до прибирання парків, розчищення міських річок, створення альтернативних ялинок, висаджування дерев і квітів, збору батарейок та передачі їх на утилізацію, участь в майстер-класах з апсайклінгу. Понад 2 тисячі волонтерів взяло участь в офф-лайн активностях проекту.

За результатами змагання між містами, місто Львів виграло та здобуло грант на впровадження проекту «Львову личить зелений». У рамках цього проекту, що тривав впродовж 2013 р., у місті було проведено близько 20 семінарів для школярів, встановлено майже 100 велопарковок та 120 комплектів смітників для роздільного збору сміття.

У цілому ж проект дав 340 мільйонів контактів з аудиторією. Тож не дивно, що «Екофан» здобув низку ПР та маркетингових нагород: 2-е місце від «Pravda Awards»; Срібло від Київського міжнародного фестивалю реклами; Золото від SABRE Awards.

©  2015 - 2018 The Coca-Cola Company, усi права захищено.
Контактна інформація