Підвищуючи добробут кожного

«Ми надзвичайно пишаємося партнерством з Кока-Кола, адже компанія не просто підтримує спортивні проекти, а прагне сприяти здоровому способу життя та розвивати спортивну культуру серед українського населення. Як результат співпраці Фонду Кличко та Фундації Кока-Кола, вже побудувано більше 140 дитячих спортивних майданчиків по всій країні! Проект «Клич друзів – граймо разом», метою якого є повернути дітям любов до спорту та інтерес до фізичного виховання, не втрачає своєї актуальності. Тож наше партнерство на досягнутому не закінчується!»
Володимир Кличко
Чемпіон світу з боксу у надважкій вазі. Засновник Фонду Кличко
«Кока-Кола Беверіджиз Україна є одним з головних бюджетоутворюючих підприємств району. Компанія веде бізнес прозоро та відповідально: сумлінно сплачує податки до місцевого бюджету, створює робочі місця, вчасно виплачує заробітну плату. Співробітники компанії активно долучаються до соціального життя Броварщини і допомагають районному дитячому будинку, висаджують дерева в рекреаційних зонах, беруть участь у спортивних змаганнях».
Володимир Сінько
Голова Броварської районної державної адміністрації

 

Від часу винайдення Coca-Cola у 1886 р. добробут споживачів є складовою наших цінностей та бачення. І сьогодні, 128 років потому, турбота про наших споживачів залишається невід’ємною частиною усієї діяльності нашої компанії – від якості напоїв, їхнього маркування та реклами до місцевих програм підтримки фізичної активності. Ми – відповідальний член суспільства і партнер місцевим громадам.

Наші напої

Компанія Кока-Кола Беверіджиз Україна продає та здійснює дистрибуцію популярних в усьому світі безалкогольних напоїв Coca-Cola®, Fanta®, Sprite®, Coca-Cola light®, Schweppes®, а також локальних — соків Rich® та Добрий®, питну воду BonAqua®, тощо. Компанія Кока-Кола в Україні пропонує широкий асортимент напоїв, смаки яких постійно змінюються залежно від потреб споживачів.

Окремі продукти компанії, як, наприклад, сам бренд Coca-Cola®, мають універсальне значення, а інші створюються залежно від смаків та уподобань споживачів, а також традицій, що історично склались на вітчизняному ринку. Ми прагнемо надавати можливість кожному споживачеві насолоджуватись нашими якісними та смачними напоями за будьякої нагоди.

Категорії напоїв

  • Солодкі газовані напої: Coca-Cola®, Coca-Cola light®, Fanta® з апельсиновим та Fanta® з лимонним соком, а також Fanta® (смак полуниця та мандарин), Sprite®, Schweppes Bitter Lemon®, Schweppes Indian Tonic®;
  • Вода: природна питна вода BonAqua® (газована, негазована та середньогазована);
  • Соки та сокові напої: Rich® (13 смаків), Rich kids® (4 смаки), Добрий® (4 смаки);
  • Енергетичні напої: burn®, burn Intense Energy®, burn Refreshing Energy® та Gladiator®;
  • Чаї: холодний чай Nestea® (4 смаки);
  • Квас: Ярило «Справжній»®.

Заклади громадського харчування мають можливість реалізовувати напої Coca-Cola®, Fanta Orange®, Sprite® та квас на розлив, оскільки наша компанія надає замовникам у користування відповідні апарати (Рostmix).

Якість

На виробництві впроваджені та працюють системи керування якістю та безпекою харчових продуктів, що забезпечують відповідні властивості продукту – це системи, які сертифіковано згідно із міжнародним стандартом ISO 9001, PAS 223, FSSC 22000 та відповідними національними стандартами. Існує вимоглива система відбору та затвердження постачальників інгредієнтів та пакувальних матеріалів.

На самому виробництві вимірюються якісні показники продукції і упаковки, відслідковується їх відповідність до жорстких вимог стандартів Компанії та до очікувань споживачів. Статус великої міжнародної компанії накладає обов’язок дотримуватись найвищих стандартів у забезпеченні стабільної якості та безпеки нашої продукції.

Усі вимоги в області управління якістю продукції зібрані у корпоративних стандартах KORE, завдяки чому усі операції в нашій глобальній системі відповідають однаковим стандартам з виробництва та дистрибуції.

Гарантія високої якості та безпеки продукції компанії — найважливіший аспект нашого бізнесу.

Це означає, що наш завод із виробництва безалкогольних напоїв один з найсучасніших та найпотужніших у Європі, відповідає стандартам системи Кока-Кола і найвищим українським та світовим вимогам якості.

Встановлення щорічних амбітних цілей з якості та безпеки харчових продуктів забезпечує постійне вдосконалення і відповідність до всіх стандартів.

Одним з елементів системи управління якістю продукції є моніторинг показників – індексів якості продукту та упаковки.

Індекси якості продукту та упаковки, %

 
Індекс якості продукції
 
Індекс якості упаковки
 
 

 

Вся вода, яку ми використовуємо в напоях, відповідає, а за деякими показниками і перевищує стандарти, встановлені Всесвітньою Організацією Здоров’я та законодавством України.

Щомісячно проводиться незалежний відбір зразків продукції з магазинів, які перевіряють у спеціалізованій аналітичній лабораторії «Кока-Кола» в Індії на відповідність до вимог стандартів компанії з якості.

Також діє програма щорічної перевірки води в незалежній німецькій лабораторії SGS Institut Fresenius.

Крім того, компанія вимагає дотримання постачальниками таких самих вимог до якості та харчової безпеки, яким відповідає сама. А контроль матеріалів та послуг, які вони надають, здійснюється шляхом проведення аудитів та перевірок вхідного контролю.

Міжнародна аудиторська компанія щорічно проводить аудит на відповідність ISO 9001, PAS 223, FSSC 22000.

Прозорість інформації щодо інгредієнтів

Ми віримо, що добре поінформовані споживачі приймають найкращі рішення для себе і своїх близьких. Поступ починається з інформації. Ось чому ми розміщуємо інформацію про калорії на титульній стороні етикетки, а склад кожного напою можна прочитати на звороті.

Надаємо прозору інформацію про харчову цінність,
зазначаючи калорійність також на титульній стороні етикетки

Ми не використовуємо генетично модифіковані інгредієнти або ті, що отримані з використанням генетично модифікованих організмів.

 

Споживачі можуть знайти додаткову інформацію про наші напої, склад та поживну цінність на наших веб-сайтах, а також на «гарячій лінії» для споживачів.

Допомагаємо людям більше рухатись, підтримуючи спортивні проекти
у кожній країні, де ми присутні.

Наша мета – допомогти робити поінформовані рішення.

Відповідальний маркетинг

Компанія Кока-Кола як ніхто знає і усвідомлює силу маркетингу. Так, у нашій компанії вже давно діє політика щодо маркетингу, спрямованого на дітей. Ми чітко дотримуємось взятого на себе зобов’язання не рекламувати свою продукцію дітям до 12 років, адже ми переконані, що лише батьки можуть вирішувати, що їхні діти повинні споживати.

Відповідно до нашої політики, наша реклама не може бути спрямована на дітей до 12 років, ми не розміщуємо рекламу під час дитячих передач. Звичайно, у деяких випадках важко виокремити аудиторію передачі чи каналу, але ми користуємось правилом, що якщо орієнтовна аудиторія на більше ніж 35% складається з дітей до 12 років, ми не купуємо такий рекламний час. Окрім того, на наших рекламних носіях ви ніколи не побачите дітей, які споживають нашу продукцію – хіба що діти зображені разом із батьками. Ця політика стосується усіх наших напоїв та усіх засобів реклами, у тому числі на телебаченні, на радіо, у друкованих ЗМІ, а також по можливості в Інтернеті та на мобільних телефонах.

Провадити відповідальну маркетингову діяльність,
у тому числі не рекламувати продукцію дітям до 12 років

Наші правила відповідального маркетингу включають глобальну політику не купувати рекламу, безпосередньо направлену на аудиторію, яка на понад 35% складається з дітей до 12 років. Це стосується як телебачення, радіо та друкованих ЗМІ, так і, де доступні дані, мережі Інтернет та мобільних телефонів.

 

Наші Глобальні правила що до присутності напоїв у школах, розроблені ще 2010 року, стосуються усієї нашої діяльності у понад 200 країнах, де ми працюємо.

Маркетингові активації Coca-Cola® до УЄФА ЄВРО 2012тм

2012 р. залишиться у пам’яті всіх українців як рік ЄВРО. Чемпіонат Європи з футболу став наймасштабнішою спортивною подією в сучасній історії України: 31 матч за 26 днів. А приготування й очікування тривали значно довше. Для Coca-Cola® підготовка до ЄВРО розпочалась за два роки до самої події: ми щиро вірили в успіх Чемпіонату в Україні. Компанія Кока-Кола на правах офіційного партнера робила усе, аби європейська першість справді стала знаменною подією, а усі споживачі отримали приємні враження.

За кілька тижнів до початку УЄФА ЄВРО 2012тм Польща та Україна приймали офіційний Кубок Чемпіонату, який побував у 7 містах Польщі та 7 містах України. Кока-Кола Україна використала цю унікальну нагоду для представлення різноманітних футбольних активацій та створення настрою. На Майдані Незалежності, поряд із самим Кубком, було розміщено зону активацій Coca-Cola®, яка пропонувала цікаві розваги: настільний футбол, караоке, фейс-арт.

Маркетингова кампанія «Шаленій від футболу!» зібрала понад 5 мільйонів зареєстрованих кодів, які виграли 600 000 призів: спеціальні брендовані до ЄВРО-2012 футболки, склянки, м’ячі і квитки на матчі Чемпіонату, серед яких 40 на фінал! У результаті Coca-Cola® стала брендом №1, який асоціювався з футболом у молоді (за результатами дослідження Української Маркетингової Групи), а більш ніж 60% населення вважало Coca-Cola® головним спонсором УЄФА ЄВРО 2012тм.

Активації Coca-Cola® в офіційних фан-зонах УЄФА було також одноголосно визнано найяскравішими і найцікавішими. «Шалені Клуби Фанатів» відвідало 400 000 осіб. Величезна 3D пляшка Coca-Cola® у футбольному стилі слугувала тлом для тисяч світлин і стала ще одним символом футбольного свята. Брендовані гігантські кулі Coca-Cola® були однією з розваг вболівальників, які очікували трансляцій в офіційних фан-зонах.

Усього ж фан-зони УЄФА у 4 містах України відвідали понад 3 мільйони людей. Їм було роздано більш ніж 200 000 футбольних призів, з яких 100 000 – під час фінального матчу. Ми творили історію разом. І ми переконані, що спогади про таку подію і надалі будуть надихати наших споживачів.

BonAqua® – вода із земних глибин

BonAqua® – це питна вода для щоденного споживання, і ми дбаємо про те, аби вона була найвищої якості та відповідала смакам і потребам споживачів. BonAqua® видобувається із Сеноманського та Юрського водоносних горизонтів глибиною 220 і 380 метрів відповідно, що сформувались сотні мільйонів років тому. Від зовнішнього впливу воду в них надійно захищають щільні шари земних порід. З моменту видобутку і до розливу у пляшки BonAqua® проходить тільки механічну фільтрацію, що дозволяє її мінеральному складу залишатись незмінним.

У 2012 р. українську BonAqua® спробував перший в Європі водний сомельє Арно Штегувайт. Його висновок про смак був вражаючим: «Відкриваючи пляшку BonAqua®, ви відчуваєте легке «зітхання». Спробувавши воду, відчуєте чистий м’який смак і прохолодну свіжість. На піднебінні вона дуже легка і ніжна, витончено огортає язик; десь в глибині на мить виникає ледве помітна тонка гірчинка. А в присмаку залишається лише приємне відчуття свіжості...» Навесні 2013 р. BonAqua® змінилася заради піклування про планету. Нова пляшка BonAqua® постала в унікальній ЕКОформі, адже вона стала легшою і відтепер містить на 20% (у порівнянні з попередньою) менше пластику. А використання меншої кількості пластику означає економію природних ресурсів та сприяє зменшенню викидів СО2 у повітря. До того ж, тепер пляшка легко скручується, що дозволяє зменшити об’єми побутових відходів.

Підтримка активного і здорового способу життя

Співпраця з Фондом Кличко

Від 2006 р. благодійна організація «Фонд Кличко» та Ко-ка-Кола спільно реалізовують проект «Клич друзів — граймо разом!» з будівництва дитячих спортивних майданчиків, який вже поширився всією Україною. Метою проекту є відродження спортивної культури серед підлітків, повернення міській культурі традицій здорового способу життя, втілення ідеї дворового спорту для всієї родини. Майданчики мають розмір 10 на 10 метрів, відповідають всім сучасним екологічним вимогам та вирізняються стильним та яскравим дизайном.

Проект проходить на конкурсній основі. Учасникам пропонується поділитись своїм досвідом ведення активного здорового способу життя, написавши листа-заявку організаторам проекту, які й обирають переможців.

У 2013 р. формат конкурсу було змінено. Відтепер у конкурсі пропонується брати участь не громадам, а школам. Такий підхід приніс вражаючі результати – було отримано понад 700 заявок!

Впродовж 2012-2014 р.р. було споруджено 42 нових спортивних майданчика. А загалом по Україні на кінець звітного періоду їх вже було 141.

Кожне відкриття нового майданчика – це свято для місцевої громади. На цю подію приходить усе село чи мікрорайон міста. У 2014 р. особливо пощастило дітям села Оксанина поблизу Умані Черкаської області. З нагоди відкриття до них у гості завітав Роджер Гонтле, Генеральний директор ТОВ «Кока-Кола Україна» та уславлений боксер Володимир Кличко.

До речі, проект не закінчується відкриттям нових майданчиків. Фонд Кличко продовжує слідкувати за тим, аби діти на майданчиках продовжували займатись, і влаштовує осінні «спартакіади» з-поміж тих, кому навесні було споруджено майданчики. У 2013-2014 р.р. усі могли слідкувати за перебігом змагань та голосувати за свою улюблену команду у соціальних мережах. За результатами такого голосування спеціальний приз – поїздку до Києва – у 2013 р. виборола команда з міста Ровеньки Луганської області, а у 2014 р. через незначний відрив у голосах переможцями стали відразу дві команди – із села Савинці Вінницької області та села Веселівка Кіровоградської області. Загалом в он-лайн голосуванні взяло участь понад 12 тисяч осіб у 2013 р. і майже 18 тисяч у 2014 р.

Партнерство з Національним олімпійським комітетом України

Компанія «Кока-Кола» є партнером Олімпійських Ігор в усьому світі від 1928 р.

В Україні міцні партнерські стосунки з Національним олімпійським комітетом України (НОК) почались у 1996 р. Спільно реалізовано багато проектів: Естафета Олімпійського вогню напередодні Олімпійських ігор в Афінах, конкурс на визначення олімпійського талісману для Олімпійської збірної України. Щороку проходять такі масштабні та яскраві заходи, як Олімпійський день, Всеукраїнський олімпійський урок, Герої спортивного року. 2013 р.

Кока-Кола Україна влаштувала особливі активації під час Олімпійського дня та Олімпійського уроку у Києві. Це – дві найпопулярніші події, коли кожен може спробувати себе у різноманітних видах спорту просто на центральній вулиці міста. Тож у ці дні частина Хрещатика у Києві перетворювалась на легкоатлетичний майданчик Coca-Cola®. Спеціальні промоутери із «фан-сканерами» пропонували перехожим «виміряти» рівень енергії та радили спалити зайві калорії на майданчику. А кожному, хто впорався із шістьма видами вправ, діставався веселий фрісбі для подальшого заохочення до активного способу життя.

У 2014 р. «Олімпійський день» у Києві відбувся на Оболонській набережній. Тут кожен міг знайти заняття на свій смак: настільний футбол; тренування рівноваги на балансборді; олімпійська зарядка; численні конкурси, ігри і майстер-класи; традиційний легкоатлетичний пробіг з відомими українськими спортсменами.

Ці події зібрали у Києві близько 12 тисяч осіб. А завдяки представництвам НОК у 27 регіонах, Олімпійський день та Олімпійський урок прокотилися Україною, залучивши близько 3,5 мільйонів людей.

У 2013 р. співпраця з НОК поповнилась ще одним спеціальним проектом за грантової підтримки від Фундації Кока-Кола: «Do Like Olympians» («Роби, як олімпійці»).

Проект «Do like Olympians» дає можливість отримати майстер-клас від олімпійця – провести спортивну розминку під його безпосереднім керівництвом, поспілкуватися з чемпіоном без бар’єрів; отримати настанови та зарядитися енергією і оптимізмом, повірити у свої сили – так, як зробили герої-олімпійці, досягнувши найвищих вершин у спорті. Спеціальний комплекс вправ, який виконують олімпійці разом з дітьми та всіма охочими, був розроблений бронзовою призеркою Олімпійських ігор з художньої гімнастики Ганною Безсоновою і розповсюджується на електронних носіях по школах країни.

Перша хвиля проекту, що тривала з грудня 2013 р. до червня 2014 р., охопила понад 130 шкіл країни. Учасниками розминки з зіркою спорту стали понад 8,5 тисяч учнів, а також близько 16 тисяч залучених глядачів, батьків, друзів. Та що найважливіше: понад 30% дітей почали робити зарядку щодня після участі у такому занятті з олімпійським чемпіоном.

Спеціальна Олімпіада

Спеціальна Олімпіада — це найбільша у світі програма цілорічних спортивних тренувань та змагань для людей з вадами розумового розвитку. Заснована 1968 р. сестрою Президента США Джона Ф. Кеннеді, Юніс Кеннеді Шрайвер, Спеціальна Олімпіада стала глобальним рухом, який зараз налічує більше 3 мільйонів атлетів у більш ніж 180 країнах світу.

Спеціальна Олімпіада України офіційно заснована у березні 2002 р., хоча українські атлети з вадами розумового розвитку брали участь у міжнародних змаганнях Спеціальної Олімпіади та у кожних Світових Іграх ще від 1995 р.

Сьогодні Спеціальна Олімпіада України є всеукраїнською організацією, до якої залучено більше 18,7 тисяч атлетів у 17 регіонах країни. Тим не менш, ця кількість є лише невеликою частиною майже мільйона людей з вадами розумового розвитку, котрі мешкають в Україні.

Від моменту заснування Спеціальної Олімпіади 1968 р., компанія Кока-Кола стала її активним глобальним спонсором, забезпечуючи грошові та натуральні вклади, практичну добровільну допомогу, обладнання, уніформу та інші матеріали і послуги для змагань Спеціальної Олімпіади.

Від 2010 р. Спеціальна Олімпіада України отримує гранти від Фундації Кока-Кола в Атланті. За ці кошти 2012 р. було реалізовано програму «Коли ми змагаємось, ми не помічаємо різниці», а 2013 р. – «Я знаю, я можу!». У 2014 р. відбулось 5 значних заходів за підтримки Фундації Кока-Кола, серед яких найголовнішими стали Європейські ігри Спеціальної Олімпіади в Бельгії за участю 26 українських атлетів. Усі ці програми, перш за все, спрямовані на фізичний розвиток неповносправних людей, а також на соціальну адаптацію та розвиток толерантності до людей з особливими потребами в Україні. У рамках цих програм відбувались такі спортивні події як Європейський баскетбольний тиждень, футбольні тижні, регіональні ігри СОУ, а також багато інших змагань. У них взяли участь майже 3 тисячі атлетів і понад тисячу тренерів та волонтерів.

Зірки Жердини

10 років поспіль Кока-Кола в Україні підтримує міжнародний атлетичний турнір «Зірки Жердини», який щороку проходить під патронатом Президента НОК та олімпійського чемпіона Сергія Бубки.

Турнір проводиться з 1991 р. та є найбільшою спортивною подією Донецька. Найкращі атлети, автори національних рекордів, олімпійські чемпіони з’їжджаються сюди з усього світу, щоб позмагатись один з одним. 1997 р. турнір було включено в офіційний спортивний календар IAAF (Міжнародна федерація спортсменів-аматорів). Неодноразово в ході турніру встановлювались світові рекорди. Тричі серед чоловіків (Сергій Бубка, найвищий показник 6,15 м у 1993 р.), і вісім разів серед жінок (Олена Ісінбаєва, Росія, максимальна висота – 5 м у 2009 р.)

У 2014 р. переможницею серед жінок стала Фабіана Мюрер (Бразилія), подолавши 4,62 м. А серед чоловіків першість виборов француз Рено Лавілленьї. Його висота – 6,16 м – стала рекордною не лише для 2014 р. Це новий рекорд, який тримався від 1993 р., коли Сергій Бубка «взяв» 6,15 м під час цього ж турніру «Зірки жердини».

«Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola®»

З 2010 р. Кока-Кола в Україні підтримує турнір «Шкіряний М’яч – Кубок Coca-Cola®». Власне турнір «Шкіряний М’яч» було засновано ще далекого 1965 р. в СРСР газетою «Комсомольська Правда». Мета турніру – пропаганда здорового способу життя серед підлітків та розкриття нових футбольних талантів. З приходом Компанії Кока-Кола турнір отримав не лише нову назву, новий сучасний логотип, але й нову історію розвитку та можливості.

Щороку турнір об’єднує сотні тисяч школярів у боротьбі за перемогу. Надихає юних спортсменів зірка українського футболу Сергій Ребров, чий професійний шлях також починався зі «Шкіряного М’яча».

Щороку близько 650 тисяч школярів з усієї України, об’єднаних у 50 команд беруть участь у цих змаганнях.

Регулярно Coca-Cola® створює унікальні та незабутні можливості для кращих гравців Турніру.

Як офіційний спонсор УЄФА ЄВРО 2012ТМ, Coca-Cola® відібрала більше 40 найкращих гравців сезону, які отримали почесне право винести прапор однієї з команд-учасниць Чемпіонату УЄФА ЄВРО 2012ТМ.

Також 8 талановитих юних гравців турніру «Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola®» винесли прапори національних збірних на фінальному матчі УЄФА ЄВРО 2012ТМ. Для них цей вихід на футбольне поле залишиться у пам’яті на все життя, адже програма «прапороносці» – унікальна можливість, яку надає і може влаштувати лише Coca-Cola®!

Під час Чемпіонату світу з футболу–2014 Компанія Кока-Кола влаштувала міжнародний футбольний табір «Copa Coca-Cola Сamp» поблизу міста Сан-Паулу у Бразилії. До табору з’їхались 116 учасників з 28 країн світу, де відбуваються схожі турніри на Кубок Coca-Cola. Сюди ж приїхали і Денис Галата та Денис Душкін, найкращі гравці команд-переможниць сезону 2012-2013 Всеукраїнського дитячого футбольного турніру «Шкіряний м’яч – Кубoк Coca-Cola». Захопленню хлопців не було меж, адже їм випала унікальна можливість побувати на Чемпіонаті світу, поспілкуватись з відомими футболістами, познайомитись зі своїми колегами і потренуватись у складі міжнародних команд. Можливо, вже за кілька років ми побачимо їх серед світових зірок футболу.

Співпраця з Фондом Олени Пінчук АнтиСНІД

Проблема епідемії ВІЛ/СНІДу продовжує залишатись актуальною в цілому світі. Як не прикро, але Україна займає одне з перших місць за рівнем поширення захворювання. Щодня в нашій країні реєструється 57 нових випадків захворювання, а 8 осіб помирає від цієї недуги. Особливо сумним є те, що 80% інфікованих – люди до 30 років.

Не бажаючи залишатись осторонь, компанія Кока-Кола у 2010 р. об’єднала зусилля із Фондом Олени Пінчук АнтиСНІД у боротьбі з цією страшною проблемою. А 2012 р. стартував проект під назвою «Safe Connection», метою якого були просвітницька діяльність серед молоді щодо проблеми ВІЛ/СНІДу та пропаганда активного здорового способу життя.

Проект розпочався із визначення рівня обізнаності українських інтернет-користувачів щодо проблеми ВІЛ/СНІДу. Результати виявились справді невтішними і показали, що лише 5% українських інтернет-користувачів виявляють зацікавленість до так званої «чуми ХХI ст.». Тож наступним етапом проекту стало створення інтернет-платформи для просвітницької діяльності серед української молоді. У двох найпопулярніших соціальних мережах – Facebook та Vkontakte було створено сторінки Safe Connection. На цих сторінках молодь могла брати участь у дискусіях на тему ВІЛ/СНІДу, безпечного сексу та активного способу життя. Також, підлітки могли обговорювати тему ВІЛ/СНІДу з експертами в режимі онлайн. Вже за півроку сторінки Safe Connection змогли зібрати більше 1500 прихильників.

Наступний етап проекту відбувся влітку 2011 р. на території фестивалю електронної музики Казантип, де було організовано зону Safe Connection. Усі бажаючі могли прослухати тренінг на тему здорового способу життя, який проводив Олександр Педан – відомий український телеведучий. Близько 800 людей прослухали тренінг. Також, Кока-Кола та Фонд АнтиСНІД оголосили конкурс серед українських блогерів. За умовами конкурсу потрібно було описати 12 принципів здорового способу життя. Переможець отримував безкоштовну «візу» на Казантип.

2013 р. «Safe Connection» оформився в окрему діджитальну платформу. Ближче познайомитись з нею можна за посиланням http://safeconnection.org і також продовжувати слідкувати у групах Facebook та Vkontakte.

Консультації експертів, чати із зірками, численні відео, фото та статті на тему активного способу життя та усього того, що дозволяє нам сказати ВІЛ/СНІДу голосно «НІ!».

Просвітницька діяльність проводилася не лише в онлайн-режимі. Так, у 2014 р. у рамках проекту організовано 5 тренінгів на теми активного здорового способу життя, у яких взяли участь 150 учасників. Окрім цього, освітніми матеріалами стали вебінари. У двох великих містах України – Києві та Львові – було проведено 2 офлайн-квести, кількість учасників яких сягнула 400.

Вже на сьогодні спільними зусиллями компанії Кока-Кола та Фонду АнтиСНІД в рамках проекту вдалось охопити аудиторію близько 15 мільйонів осіб. Усі ці люди змогли розширити свої знання про ВІЛ/СНІД, шляхи його передачі та способи профілактики захворювання.

Рух дарує життя

Від 2012 р. наша компанія розпочала співпрацю та обмін міжнародним досвідом з ВГО «Асоціація превентивної та антиейджинг медицини» (АПАМ). Ця громадська організація об’єднує понад 13 тисяч лікарів з усієї України та проводить серед них просвітницьку діяльність, мета якої – через заходи профілактики та контролю вже наявних захворювань подовжити тривалість і підвищити якість життя населення України.

За підтримки спеціалістів з АПАМ спільними зусиллями у 2013 р. ми видали «Порадник для всієї родини» з активного способу життя; долучились до проведення тренінг-програм для лікарів «Хронічні захворювання: профілактика та контроль», що проходять у різних містах України (загалом у 2013-2014 р.р. – 20 тренінг-програм); провели «гарячі лінії» у пресі, під час яких спеціалісти Асоціації відповідали на численні запитання споживачів на тему гідратації, харчування, фізичної активності та здорового способу життя.

У 2013 р. АПАМ випустила у світ сайт «Живи активно» http://zhyvyaktyvno.org/. Це ресурс, де усі бажаючі можуть знайти вичерпну інформацію про активний спосіб життя та його складові. Тут розміщені різноманітні калькулятори здоров’я; лікарі-консультанти надають консультації з різних питань, що турбують; цікаві статті; дослідження; корисна інфографіка та сторінка блогів. Все це перетворює «Живи активно» на цілу науково-популярну пізнавальну платформу. Окремий портал для лікарів – це ще одна унікальна особливість сайту. Лікарі, що стали відвідувачами сайту, за умови реєстрації отримують доступ до спеціальних наукових досліджень та науково-практичних статей, а також можуть проходити дистанційне навчання.

АПАМ також є партнером Національного олімпійського комітету, з яким наша компанія реалізовує багато проектів, спрямованих на поширення активного способу життя.

Кубок Coca-Cola® з футболу

Активний спосіб життя та спортивний відпочинок – невід’ємна частина життя наших співробітників.

Найяскравішим прикладом спортивного життя працівників компанії є внутрішній турнір «Кубок Кока-Кола з футболу». Турнір є національним, щорічно у ньому беруть участь понад 300 співробітників з усіх філій, заводу та головного офісу компанії.

Збірна команда Компанії успішно виступає на футбольних бізнес-змаганнях. Наприклад, у регулярному футбольному турнірі серед компаній-членів Американської Торгівельної Палати в Україні наша команда бере участь від 2005 р. і вже чотири рази ставала чемпіоном цих змагань.

Тиждень активного способу життя

У жовтні 2014 р. для співробітників компанії було проведено «Тиждень активного способу життя». Через ряд активних і веселих заходів, ми щодня протягом тижня нагадували про важливість фізичної активності, стеження за харчуванням та балансом калорій.

Програма включала: внутрішній турнір з волейболу, ранкову зарядку, лекцію експерта зі збалансованого харчування та ряд конкурсів на спортивну тематику. У «Тижні активного способу життя» взяли участь 400 співробітників з головного офісу, заводу та філій.

Роби як Олімпійці!

Проект «Do Like Olympians», ініційований Національним олімпійським комітетом (НОК) України, урізноманітнив активний спосіб життя співробітників у 2014 р. В «Олімпійських зарядках» під керівництвом 15 відомих українських олімпійців та Президента НОК України Сергія Бубки взяли участь близько 200 працівників Кока-Кола Україна та Кока-Кола Беверіджиз Україна. Правильно виконувати всі рухи допомагала відома українська гімнастка, автор комплексу вправ «Do Like Olympians», Ганна Безсонова.

©  2015 - 2018 The Coca-Cola Company, усi права захищено.
Контактна інформація