Відповідальний маркетинг

 

Наші маркетингові програми повною мірою відповідають законам, нормам та рекомендованим кодексам щодо маркетингової комунікації, які стосуються реклами, рекламних заходів та спонсорства. Ми особливо уважні до ринкової відповідальності та до пропагування здорового та активного способу життя.

У 2009 році ми стали першою компанією в індустрії з виробництва напоїв, яка зробила маркування на фронтальному боці етикетки (включно з калоріями,  кілокалоріями чи кілоджоулями) глобальним зобов’язанням майже для всіх продуктів до кінця 2011-го. У 2012 році ми були серед 12 компаній, що підписали новий Регламент ЄС про надання споживачам інформації про харчові продукти, добровільну правову основу для маркування рекомендованої добової норми споживання.

Інформація про харчову цінність допомагає людям здійснити вибір, що задовольняє їхні потреби. Наше маркування на фронтальному боці чітко показує вміст калорій, жиру, насиченого жиру та солі як в абсолютних величинах, так і в процентному співвідношенні до добового споживання. Зазначені показники розраховані на порцію та як співвідношення для здорового харчування. Це допомагає споживачам розуміти точний вплив окремого напою на їхнє добове споживання енергії (калорій) та цукру і контролювати свою вагу.

Ми дотримуємося відповідального маркетингу незалежно від того, де ведемо свою діяльність, у всіх рекламних  медіа та для всієї нашої продукції, особливо коли це стосується дітей.

Споживачі можуть звернутися до нас зі скаргами, запитаннями та за роз’ясненнями за телефоном гаря чої лінії, що зазначений на кожній одиниці виробленої продукції.

Повага до прав батьків та опікунів – це основоположний елемент нашої політики щодо відповідального маркетингу. Ми не рекламуємо продукцію дітям до 12 років, а також співпрацюємо з дистриб’юторами з метою дотримання аналогічних зобов’язань.

Наше зобов’язання щодо відповідального маркетингу також передбачає допомогу під час розробки промислових кодексів поведінки, зокрема зобов’язання  Союзу європейських виробників напоїв (UNESDA).