Продажі

У 2017 році  найбільшу частку продажів становила продукція солодких газованих напоїв. Частка безкалорійної продукції та продукції зі зниженим вмістом калорій удвічі менша, але ці напої показують стабільну динаміку зростання. 

Поява безкалорійної Coca-Cola Zero, яка вийшла на ри­нок у 2017-му,
суттєво вплинула на обсяги продажів, та склала 3,6% від загального обсягу проданої продук­ції. У майбутньому передбачається більший фокус на виробництво безкалорійних та напоїв зі зниженим вмістом калорій.

                           

23,3%

продажів складають напої зі зниженою калорійністю та безкалорійні

  p62

Під час реалізації продукції ми користуємося такими каналами:
• Канали сучасної торгівлі – передбачають безпосередній контакт покупця із продукцією; продажі через мережі супер- та гіпермаркетів, заправних станцій, кінотеатрів, заклади харчування, в тому числі готелі, ресторани, кафе. 
• Традиційні канали продажу – покупець отримує продукцію «через прилавок»; продажі «на ходу», у невеликих магазинах біля дому, також у готелях, ресторанах, кафе та на заправних станціях.
• Оптові продажі – продажі продукції великими партіями.

   

КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ

Клієнтоорієнтованість – головна цінність нашого бізнесу. Для нас це означає побудову справжнього партнерства, що формує сталу цінність та вигідний розвиток як для нашої компанії, так і для наших клієнтів. Нашими клієнтами є гіпермаркети, супермаркети, дискаунтери, кіоски, заправні станції, кінотеатри, парки відпочинку, готелі, ресторани та кафе. Шукаючи нові шляхи перемоги на ринку, ми прагнемо бути пріоритетним постачальником для всіх наших клієнтів. Аби цього досягти, ми розробили всебічний набір ініціатив, передбачених для створення дружніх відносин з клієнтами та забезпечення ефективної роботи.

          

КЛІЄНТИ – У ЦЕНТРІ
ВСЬОГО, ЩО МИ РОБИМО

ДОСКОНАЛІСТЬ

Наша програма забезпечення безперервної відповідності потребам споживачів та досконалості на ринку зосереджується на п’яти основних принципах:
• Наявність. Розміщення нашої продукції в межах легкої доступності для споживачів у відповідній упаковці у відповідному місці та у відповідний час.
• Доступність. Пропонування широкої низки бажаних продуктів преміум-класу в упаковках відповідно до ситуації та за відповідну ціну.
• Прийнятність. Постачання широкого та постійно зростаючого асортименту продуктів, що відповідають найвищим стандартам якості в кожній країні, вдосконалення їх прийнятності для споживачів. Наш досвід щодо контролю якості, обслуговування клієнтів та ефективної  дистрибуції у поєднанні з глибоким розумінням потреб споживачів та доступом до найефективніших каналів комунікації дозволяє нам наблизитися до клієнтів та споживачів на кожному нашому ринку, а також відповідати їхнім потребам.
• Активація. Мотивування споживачів на вибір наших продуктів через вдосконалення наявності та прива бливості продуктів у місцях купівлі, а також зміцнення брендів на наших локальних ринках.
• Ставлення. Ми прагнемо бути постачальником, якого обиратимуть. Для основних роздрібних клієнтів ми також запровадили ідею формування спільної цінності, побудовану на розумінні того, що безалкогольні напої пропонують значний розвиток не лише для нас, але й для них.

     

 90 000

ЗАМОВНИКІВ співпрацюють з компанією «Кока-Кола Беверіджиз Україна»

 

 

ПОРТФОЛІО ТА СЕГМЕНТАЦІЯ КАНАЛУ

Наша стратегія OBPPC (Occasion, Brand, Package, Price, Channel, дослівно – Нагода, Бренд, Упаковка, Ціна та Канал) це стратегія збільшення
продажів, в центрі якої стоїть покупець. Ми пропонуємо людям правильний продукт, у правильному пакуванні, за правильною ціною та за
правильної нагоди.

НАГОДА
Компанія Coca-Cola HBC пропонує низк у різноманітних продуктів, що задовольняють потреби покупців у будь-якому каналі та за будь-якої нагоди. Ми забезпечуємо пов’язаність наших брендів та пакувань з найбільш відповідними нагодами задля зростання кількості торговельних операцій. Наприклад, для газованих безалкогольних напоїв ми, основним чином, зосереджуємось на нагоді «з їжею» як для одно- так і для багатопорційних пакувань.


БРЕНД
Ми пропонуємо споживачам широкий вибір брендів у різних категоріях. Люди можуть обирати з-поміж газованих напоїв, таких як легендарна Coca-Cola, а також інших популярних брендів, наприклад, Sprite та Fanta. Ми також пропонуємо вибір між безалкогольними газованими напоями з цукром, з низьким вмістом цукру та без цукру. Для тих, хто надає перевагу негазованим безалкогольним напоям, ми пропонуємо повний асортимент негазованих напоїв, таких як соки, холодний чай, енергетичні напої та вода.


УПАКОВКА
Наша продукція представлена у різноманітному асортименті упаковки, що постійно розширюється та відповідає сучасним різноманітним стилям життя. Наша упаковка тісно пов’язана з нагодами при споживанні продуктів. Ми пропонуємо напої у малих металевих банках та пластикових пляшках для людей, які рухаються, а сімейні мульти-пакування допомагають людям святкувати особливі події вдома. У преміум-сегменті сподобається наша скляна упаковка в готелях, ресторанах та кафе.


ЦІНА
Доступність лежить в основі наших пропозицій. Наше завдання – відповідати потребам і можливостям різних споживачів.


КАНАЛ
Гіпермаркети, дискаунтери, ресторани чи маленький зручний магазин поблизу – для кожного каналу у нас є відповідний асортимент продукції. Наші знання щодо структури покупок дозволяють нам розуміти мотивацію покупців у будь-якому каналі. Завдяки цьому, а також нашій довготривалій співпраці з різними клієнтами, ми розробили портфоліо таким чином, щоб наші клієнти були задоволені правильним асортиментом продукції, яку люди шукають у їхніх торгових точках.

 

ОЦІНКА З БОКУ КЛІЄНТІВ

Щороку компанія оцінює рівень задоволеності замовників співпрацею з нами та рівнем сервісу. Незалежна агенція GfK проводить опитування замовників по торговельних точках у каналах традиційної торгівлі та ключових замовників. Мета – визна- чити, як оцінюють нас замовникиу порівнянні з конкурентами:

• щодо якості сервісу (це професійність торгової команди, маркетингова підтримка, легке розміщення замовлення та вчасна доставка, швидкість вирішення проблем, комерційна політика, відповідність і робота обладнання). Ця оцінка визначається як рейтинг щодо найважливіших вимог/сторін роботи;
• щодо ефективності взаємовідносин, тобто лояльності наших замовників (чи легко з нами вести бізнес, чи все ми робимо правильно з першого разу, чи буде замовник рекомендувати нас іншим).

Ключові замовники вже третій рік поспіль оцінили нас як найкращого постачальника! Це досягнення стало можливим завдяки команді відділу по роботі з ключовими замовниками та інших відділів, що складають одну крос-функціональну команду. Такий довготривалий успіх є підтвердженням не лише якості сервісу та процесів, але й свідчить про постійне зростання нашого рівня, оскільки щороку очікування замовників підвищуються. Серед замовників роздрібної торгівлі за рівнем ефективності взаємовідносин ми посіли Лігу 1. І це виклик для нас на майбутнє: довести, що ми – таки найкращий постачальник.