Залучення персоналу

Одним із основних пріоритетів для нас залишається робота щодо залучення персоналу. Вже традиційним для нас стало щорічне опитування співробітників «Мій голос», яке дозволяє колегам висловити свою думку і дає розуміння того, наскільки ті умови, які пропонує компанія, відповідають потребам і очікуванням наших людей, наскільки співробітники розуміють і підтримують цінності компанії.

Відповідно до думки 98% співробітників бізнес-юніту Україна і Молдова, які взяли участь в опитуванні у 2017 році, нам вдалося не лише утримати високу планку,  але й покращити свої показники за трьома основними індексами. Для нас це є найкращим підтвердженням правильності та дієвості обраної стратегії «Люди – перш за все».

25 років COCA-COLA В УКРАЇНІ

З метою залучення співробітників укомпанії протягом року проводяться різні корпоративні заходи. 2017-й  запам’ятався наймасштабнішим святкуванням Дня сім’ї, лейтмотивом якого стало 25-ліття компанії. Уперше в історії бізнес-юніту  Україна і Молдова, а це майже 3300 співробітників та членів їх сімей, у 17 містах святкували День сім’ї Coca-Cola в один день і час, як справжня велика родина. Завдяки чату учасників святкування кожен, навіть з найвіддаленішого міста  в Україні чи Молдові, міг надіслати свої вітання та побажання, поділитися світлиною від святкування у колі своїх рідних і колег. Свято стало прекрасною нагодою відзначити ювілярів: тих, хто відданий «сім’ї Кока-Кола» 5, 10, 15, 20 років.

Крім того, проведено щорічні функціональніконференції, на яких були відзначені найкращі співробітники з різних відділів за номінаціями, святкування Нового року та багато інших заходів, які сприяють залученню та заряджають енергією співробітників компанії. Для підтримкикомандного духу регіональних команд у 2017 році проведено понад 110 заходів для спільного активного відпочинку, занять спортом або невеликих подорожей для співробітників у різних регіонах України. Зазвичай такі заходи проводяться кілька разів на рік як з ініціативи компанії, так і за запитомпрацівників, і є невід’ємною частиною життя кожного колективу в кожному з  регіонів, де ми працюємо.

MIT

Проект MIT (Market Impact Team) – одна з важливіших ініціатив для регіональних команд та компанії загалом, оскільки об’єднує як офісних працівників, так і 
торговельних представників з різних регіонів для приведення торгових точок у відповідність до стандартів компанії на ключових територіях для розвитку бізнесу. У 2017 році такими територіями були місто Одеса та Азовське узбережжя.  27 співробітників з різних регіонів України та Молдови протягом тижня зробили неоціненний внесок у підготовку цих територій до сезону та краще познайомилися з роботою торгових команд. 

Відкриті можливості

Програма відкритих можливостей, спрямована на сприяння працевлаштуванню людей з інвалідністю, існує у компанії понад 5 років. Працівники з обмеженими  можливостями є в кожному  департаменті компанії, найбільше працевлаштовано у таких департаментах, як фінансовий, юридичний та роботи з персоналом. Працівники з інвалідністю повністю інтегровані у життя компанії та всього колективу.